| کد خبر: 218291 |

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد:

◄ ابراز امیدواری نسبت به تامین منابع مالی تولید یک هزار دستگاه قطار ملی مترو

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت روش های جذب منابع و بازپرداخت تعهدات مالی برای انبوه سازی پروژه واگن ملی مترو، گفت: با انجام رایزنی های لازم، امیدواریم بهترین روش ممکن تامین منابع مالی جهت تولید یک هزار واگن ملی مترو فراهم شود.

تین نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت روش های جذب منابع و بازپرداخت تعهدات مالی برای انبوه سازی پروژه واگن ملی مترو، گفت: با انجام رایزنی های لازم، امیدواریم بهترین روش ممکن تامین منابع مالی جهت تولید یک هزار واگن ملی مترو فراهم شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه بازدید از نمونه تولیدشده قطار ملی مترو که به اتفاق شهردار تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری، مدیران عامل شرکت متروی تهران و شرکت واگن سازی صورت پذیرفت با اشاره به این نکته که کار انجام‌گرفته توسط متخصصان کشورمان ازنظر هماهنگی، سرعت اقدام و ماهیت فعل تولید داخل اقدامی نمونه است، خاطرنشان کرد: مجموعه متروی تهران با شور و شوق این پروژه را به مرحله خوبی رسانده و این موضوع بیانگر آن است که اگر متخصصان کشورمان شرایط و میدان برای انجام کار داشته باشند، کاملا توانمند هستند.

او با ابراز امیدواری نسبت به این مساله‌که ظرفیت‌ واگن سازی ملی در آینده بتواند به‌عنوان یک شرکت بین‌المللی فعالیت کند، عنوان کرد: با رفع نیازهای داخل در زمینه تامین واگن مترو، به واقع می توانیم بر اساس استانداردهای جهانی فعالیت کرده و تولیدات خود را به سایر کشورها نیز ارائه دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار امیدواری نسبت به تولید یک رام قطار ملی مترو تا پیش از پایان سال جاری در خصوص تامین منابع مالی برای انبوه‌سازی نمونه تولیدشده عنوان کرد: آنچه در خصوص منابع مالی اهمیت دارد، روش‌های جذب منابع و بازپرداخت تعهدات مالی است. تعیین مکانیزم این دو موضوع بر عهده بانک‌ها، صندوق ذخیره ارزی، بازار سرمایه و سازندگان است.

آقا محمدی در پایان به برگزاری جلسه برای تامین منابع مالی انبوه‌سازی این پروژه گفت: با بررسی روش‌های جذب سرمایه و رایزنی با مراجع ذیربط، امیدواریم بهترین راه‌حل برای تامین منابع مالی تولید حداقل یک هزار دستگاه واگن ملی مترو تبیین و اجرا شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام. ما رو باش که فکر میکردیم تامین مالی حله و نمایشگاه خود کفایی و روبان پاره کردن و دعوت از معاون فناوری رییس جمهور تیکه ی آخر ماجراست. ظاهرا باز هم منار رو دزدیدیم بدون اینکه برای چال کردنش فکری کرده باشیم.قطار مترو ملی رو توی بوق و کرنا به اطلاع عالم و آدم رسوندیم بدون تامین منابع مالی برای انبوه‌سازی؟
    عضو مجمع هم که ما رو به بانک‌ها و صندوق ذخیره ارزی و بازار سرمایه و سازندگان حواله میکنه.