| کد خبر: 218258 |

خط ۱۰ مترو شرقی ترین نقطه تهران را به غربی ترین نقطه متصل می کند

معاون شهردار تهران گفت: خط ۱۰ مترو به طول ۴۳ کیلومتر طول و ۳۵ ایستگاه در غربی ترین نقطه از مترو تهران (وردآورد )آغاز شده و در مسیر شرقی ترین نقطه از پایتخت (قنات کوثر) امتداد خواهد داشت.

تین نیوز

معاون شهردار تهران گفت: خط ۱۰ مترو به طول ۴۳ کیلومتر طول و ۳۵ ایستگاه در غربی ترین نقطه از مترو تهران (وردآورد )آغاز شده و در مسیر شرقی ترین نقطه از پایتخت (قنات کوثر) امتداد خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، در نشست معاون حمل ونقل و ترافیک با مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء آخرین جزئیات تفاهم نامه همکاری احداث خط ۱۰ مترو و اجرای طرح توسعه خط ۷ مترو به سمت دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شد.

سید مناف هاشمی در نشست مشترک با مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء که عصر روز گذشته (در محل معاونت حمل ونقل ترافیک برگزار شد با اشاره به اینکه تفاهم نامه همکاری شهرداری تهران با قرارگاه خاتم الانبیا به منظور احداث خط ۱۰ مترو و اجرای طرح توسعه خط ۷ مترو به سمت دره فرحزاد و دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهیه و تنظیم شده است گفت: در این نشست آخرین جزئیات مورد بررسی قرار گرفت و طی چند روز آینده به امضای طرفین خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بخش های عمرانی در خط ۷ مترو تهران در حال حاضر از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء در دست اجراست که تاکنون بخش های فیزیکی از جمله سیویل به اتمام رسیده و در حال تجهیز ایستگاه هستند اظهار داشت: از پایان شهریور ماه مطابق برنامه ریزی زمانبندی، افتتاح و بهره برداری از ایستگاه ها در خط ۷ مترو در دستور کار قرار خواهد گرفت.

هاشمی با تاکید بر اینکه احداث خط ۱۰ مترو در دستور کار است تصریح کرد: احداث این خط به ۳ فاز تقسیم بندی می شود که تا پایان سال جاری فاز ۱ احداث خط ۱۰ مترو با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیاء اجرایی خواهد شد.

به گفته وی خط ۱۰ مترو به طول ۴۳ کیلومتر طول و ۳۵ ایستگاه در غربی ترین نقطه از مترو تهران (وردآورد) آغاز شده و در مسیر شرقی ترین نقطه از پایتخت (قنات کوثر) امتداد خواهد داشت.

معاون حمل ونقل و ترافیک ابراز امیدواری کرد: توسعه خط ۷ مترو نیز به سمت دره فرحزاد و دانشگاه آزاد علوم تحقیقات نیز بررسی و در دستور کار شهرداری تهران و این قرارگاه قرار گرفته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.