| کد خبر: 218247 |

قول وزیر راه برای تخصیص اعتبار پل "عنافچه" باوی

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از قول وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبار ساخت پروژه پل "عنافچه" در شهرستان باوی خبر داد.

تین نیوز

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از قول وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبار ساخت پروژه پل "عنافچه" در شهرستان باوی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی یوسفی در حاشیه بازدید از پروژه احداث پل عنافچه به ملاثانی در شهرستان باوی که امروز (۱۰ شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: تامین اعتبار پل عنافچه پیگیری شده است و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد احداث آن باشیم. با توجه به این پیگیری ها، وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبار ساخت این طرح مهم، قول مساعد داده است.

وی افزود: این پل برای مردم منطقه بسیار حیاتی است و تکمیل آن باید به عنوان یکی از اولویت های  راه و شهرسازی در دستور کار باشد. پل ارتباطی عنافچه به ملاثانی یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز اجرای آن شاهد تکمیل این طرح باشیم.

یوسفی بیان کرد: با اجرای این پل، بیش از ۵۰ روستا از مسیر آن بهره مند می شوند و تردد مردم در این منطقه بسیار آسان تر خواهد شد.

در این بازدید، رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان نیز گفت: پروژه پل عنافچه ۴۸۸ میلیارد ریال اعتبار دارد و طول آن ۴۲۷ متر و عرض آن ۱۲.۵ متر است. تلاش بر این است تا قبل از آغاز فصل بارندگی بخش عمده کار انجام شود هر چند تنگناهای مالی وجود دارد.

وی افزود: احداث این پل، تردد اهالی منطقه را سهولت می بخشد و در کاهش زمان سفر و کاهش مصرف سوخت بسیار موثر است. این پل همچنین انتقال محصولات کشاورزی منطقه را به بازار مصرف سرعت می بخشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.