| کد خبر: 218222 |

خودروهای تسلا اکنون تابلوهای محدودیت سرعت را می‌خوانند

شرکت تسلا در جدیدترین به روزرسانی نرم افزاری خودروهای خودران خود امکان خوانش تابلوهای محدودیت سرعت و موارد دیگر را فراهم کرده است.

تین نیوز

شرکت تسلا در جدیدترین به روزرسانی نرم افزاری خودروهای خودران خود امکان خوانش تابلوهای محدودیت سرعت و موارد دیگر را فراهم کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از الکترک، تسلا شروع به انتشار نسخه جدیدی از به روزرسانی نرم افزار خود کرده است تا خودروهای این شرکت بتوانند تابلوهای محدودیت سرعت و موارد دیگر را تشخیص دهند.

مدتی بود که حدس و گمان‌هایی در مورد میزان استفاده سیستم اتوپایلت خودروهای تسلا از داده‌های جی پی اس در برابر تشخیص و مشاهده زنده تابلوهای محدودیت سرعت زده می‌شد. اکنون این به روزرسانی جدید به این حدس و گمان‌ها پایان داده است.

اکنون تسلا شروع به انتشار یک به روزرسانی نرم افزاری با نام "۲۰۲۰.۳۶" کرده است که شامل چندین ویژگی جدید از جمله خوانش تابلوهای محدودیت سرعت است.

این خودروساز در یادداشت‌های نسخه ۲۰۲۰.۳۶ نوشته است: "دستیار سرعت" اکنون به دوربین‌های خودروی شما کمک می‌کند تا تابلوهای سرعت مجاز را برای بهبود صحت داده‌های محدودیت سرعت در جاده‌های محلی بخواند. سپس حد مجاز سرعت شناسایی شده در نمایشگر نمایش داده می‌شود و برای تنظیم هشدار سرعت مجاز استفاده می‌شود.

تسلا همچنین یک صدا روی سیستم تشخیص چراغ های راهنمایی گذاشته و نوشته است: وقتی چراغ راهنمایی که پشت آن ایستاده‌اید، سبز شود، یک صدا پخش می‌شود و اگر پشت یک خودروی دیگر منتظر سبز شدن چراغ هستید، این صدا زمانی که آن خودرو حرکت کند، پخش خواهد شد. 

تسلا یادآور می شود که این صدا فقط به عنوان یک اعلان طراحی شده است و این وظیفه راننده است که محیط اطراف خود را مشاهده کند و براساس آن تصمیم گیری کند.

تسلا همچنین پیشرفت هایی در زمینه تنظیم سرعت کروز داشته است که راننده می تواند سرعت خودرو را با سقف سرعت مجاز در هر مسیر که توسط سیستم اتوپایلوت تعیین می‌شود، تنظیم کند. در حالی که قبلا راننده باید به صورت دستی آن را تنطیم می‌کرد.

این به روزرسانی از دیروز به ناوگان تسلا عرضه شده است، اما طبق معمول، به تدریج انجام می شود و رسیدن آن به همه خودروهای تسلا احتمالا چند هفته طول می‌کشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.