| کد خبر: 218220 |

عملیات تعریض محور بندر ترکمن – آق قلا آغاز شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز پروژه تعریض محور بندر ترکمن – آق قلا در چهارمین روز از هفته دولت سالجاری خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز پروژه تعریض محور بندر ترکمن – آق قلا در چهارمین روز از هفته دولت سالجاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت : فاز اول عملیات زیرسازی و ابنیه فنی محور بندر ترکمن – آ ق قلا به طول تقریبی ۲ کیلومتر با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

محبوبی ادامه داد: اجرای لایه سابیس  و بیس به عرض ۵/۴ متر از هر دو طرف محور تا سطح زیر آسفالت عملیاتی است که در طول این دو کیلومتر از سمت بندر ترکمن به آ ق قلا اجرا می‌شود .

وی این پروژه را از بخش پروژه زیرسازی و احداث بزرگراه کردکوی – بندر ترکمن – آ ق قلا عنوان کرد.

این مقام مسئول افزود : طول محور بندر ترکمن – آ ق قلا ۴۴ کیلومتر است که جهت تعریض  و احداث بزرگراه این محور به ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز می باشد که امید داریم با حمایت وزیر ،استاندار و نمایندگان محترم و تخصیص اعتبار مورد نیاز کل محور تعریض و شاهد تحولات اقتصادی و فرهنگی در منطقه باشیم .

گفتنی است در این مراسم : استاندار گلستان ،  معاونت عمرانی استاندار گلستان ، فرماندار و امامان جمعه شهرستان بندر ترکمن و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.