| کد خبر: 218183 |

دلیل عدم دعوت از شهردار تهران در جلسات هیأت دولت

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه ‌حضور شهردار تهران در جلسات هیأت دولت ضرورت دارد، گفت: سوء تفاهم، دلیل عدم دعوت از حناچی در جلسات هیأت دولت بوده است.

تین نیوز

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه ‌حضور شهردار تهران در جلسات هیأت دولت ضرورت دارد، گفت: سوء تفاهم، دلیل عدم دعوت از حناچی در جلسات هیأت دولت بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل ازفارس، زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره اختلافات اخیر دولت و مدیریت شهری و دعوت نشدن حناچی به جلسات هیأت دولت،‌اظهار داشت: سوء تفاهم‌هایی در این زمینه ایجاد شده که قابل رفع است.

وی افزود: هر چند که اطلاع دقیقی ندارم که اخیرا پیروز حناچی به دولت دعوت می‌شود یا خیر ولی به نظرم این نکته حائز اهمیت است که همه باید بدانیم هر اتفاقی در پایتخت بر روی فضای اجتماعی و سیاسی سایر استان‌ها و کشور تاثیرگذار است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: حضور شهردار تهران در جلسات هیأت دولت ضرورت دارد و باید سوء تفاهم‌های ایجاد شده برطرف شود. در دوره اول ریاست جمهوری حسن روحانی شهردار به جلسات هیأت دولت دعوت نمی‌شد ولی از دور دوم فعالیت ریاست جمهوری شهردار تهران در جلسات هیأت دولت حضور می‌یافت که به نظرم استمرار این مسئله حائز اهمیت است.

نژادبهرام در مورد موضوع پیگیری دولت در مورد لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در جماران گفت: رویکرد مدیریت شهری در خصوص جماران تکیه بر نظرات کارشناسی است که مدیریت شهری با توجه به جلسه مشترک دو کمیته فنی زیر مجموعه شورای عالی انتظار دارد مصوبه شورای عالی بر اساس آنها بازنگری و تدوین شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.