| کد خبر: 218162 |

کندوان و هراز از شمال به جنوب یک طرفه می‌شوند

محور‌های کندوان و هراز امروز یکشنبه ۹ شهریورماه از شمال به جنوب یک طرفه می‌شوند.

تین نیوز

محور‌های کندوان و هراز امروز یکشنبه ۹ شهریورماه از شمال به جنوب یک طرفه می‌شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران، گفت: محور‌های کندوان و هراز به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها امروز یکشنبه و فردا دوشنبه ۹ و ۱۰ شهریورماه از شمال به جنوب  یک طرفه می‌شوند.

او افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ شهریورماه تا ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال یک طرفه خواهد بود.

محدودیت‌های محور هراز

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ شهریورماه تا ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز‌های یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

او افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز‌های یکشنبه و دوشنبه۹ و ۱۰ شهریور تا ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

محدودیت ترافیکی محور سوادکوه

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز یکشنبه ۹ شهریورماه از مسیر شمال به جنوب در محور سوادکوه ممنوع است.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.