| کد خبر: 218113 |

شماره گذاری 5 هزار خودروی یورو4 برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: با مصوبه هیات دولت مجوز شماره گذاری 5 هزار خودروی یورو4 برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی صادر شده است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: با مصوبه هیات دولت مجوز شماره گذاری 5 هزار خودروی یورو4 برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی صادر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درخصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی در گفت‌وگو با شبکه خبر گفت: مسئله تاکسی فرسوده در کشور به یک مشکل تبدیل شده است.

وی افزود: در تهران 40 هزار دستگاه تاکسی داریم که به سن فرسودگی رسیده اند که باید خیلی سریع این خودروها نوسازی شوند.

قنادان گفت: براساس قوانین بالادستی شماره گذاری خودروهای یورو4 تا انتهای سال 98 به پایان می رسید و در سال 99 خودروسازان باید خودروهای یورو 5 تولید می کردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کشور ادامه داد: طبیعتا دو دسته مشکل داشتیم دسته اول مربوط به افرادی بود که در ماه پایانی سال گذشته وجود واریز کرده بودند اما خودرو تحویل نگرفته بودند و مراکز شماره گذاری هم مشکل داشتند که مجموعا هزار خودرو را شامل می شد که از این تعداد 450 خودرو در شهر تهران بود.

وی گفت: مسئله بعدی هم توقف عرضه خودرو و توقف نوسازی ناوگان تاکسیرانی بود که این هم مشکلات عمده ای برای شهر تهران ایجاد می کرد.

قنادان افزود: در مرداد ماه مصوبه ای به تصویب هیأت دولت رسید که 5 هزار خودرو یورو4 مجوز شماره گذاری گرفتند که در فاز اول آن مشکل هزار خودروی باقیمانده از سال 98 رفع و شماره گذاری خواهند شد و مابقی تا پایان مهر ماه شماره گذاری و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.