| کد خبر: 218097 |

استاندار قزوین

◄ سرمایه گذاران سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

تین نیوز

قزوین| استاندار قزوین با بیان اینکه امروز کشور در شرایط سختی قرار دارد و باید به سرمایه گذاران امید داده و از آن‌ها حمایت شود، اظهار داشت: سرمایه گذاران در شرایط تحریم سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز- هدایت الله جمالی پور سفر یکروزه به شهرستان اوج به مناسبت هفته دولت افزود: مهمترین سرمایه اجتماعی کشور مردم هستند  و اگر تلاش ما را در رفع مشکلات جامعه ببینند انگیزه و اعتماد مدیران برای خدمت گذاری بیشتر افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: در استان یک شعار وجود دارد و آن خدمت گذاری و پاسخگویی به مردم است و براساس آن باید به مطالباتشان رسیدگی شود.

جمالی پور با بیان اینکه امروز کشور در شرایط سختی قرار دارد و  باید به سرمایه گذاران امید داده و از آن‌ها حمایت شود، اظهار داشت: سرمایه گذاران در شرایط تحریم سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

وی راه برون رفت از این مشکلات را تقویت اتحاد، انسجام و همدلی مسوولان  عنوان کرد و افزود: در این شرایط همه نیروها باید به هم کمک کرده و دست هم را بگیریم.

جمالی پور با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیاری به جامعه ارائه کرده است ، گفت: با توجه به تحریم های دشمنان امروز برنامه کشور مدیریت اقتصادی بدون متکی به نفت است.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: در شرایط کنونی فشارهای خارجی بسیار روی دولت است و فروش نفت ایران نیز در پایین ترین حد خود قرار دارد.

وی افزود: باید شرایطی ایجاد کنیم تا سرمایه‌گذار در استان قزوین ماندگار شود زیرا روند طولانی انجام کارهای سرمایه‌گذاران موجب سرخوردگی آنها می‌شود.

جمالی پور اضافه کرد: نمی‌ شود تنها با سردادن شعار و بدون جذب سرمایه گذاری در اقتصاد اشتغال ایجاد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.