| کد خبر: 218066 |

◄ بومی‌گرایی؛ آفت حمل و نقل جاده‌ای کالا

یک فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده‌ای، بومی‌ گرایی را آفت بزرگی دانست که جامعه حمل و نقل را به‌سوی توسعه نیافتگی، عدم انسجام برای اجرای تن-کیلومتر و شک و تردید متقاضیان نوسازی ناوگان برای انجام این کار، سوق می‌دهد.

تین نیوز

یک فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده‌ای، بومی‌ گرایی را آفت بزرگی دانست که جامعه حمل و نقل را به‌سوی توسعه نیافتگی، عدم انسجام برای اجرای تن-کیلومتر و شک و تردید متقاضیان نوسازی ناوگان برای انجام این کار، سوق می‌دهد.

به گزارش تین نیوز، رئیس کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان کالای استان کردستان در توضیح این امر در کانال تلگرامی خود نوشت: معنای پلاک عمومی و ناوگان درون شهری و برون شهری چیست؟ راننده‌ای که در طول ماه بیشتر از 15 روز و شب خود را مهمان شهرها و استان‌های دیگر است بر اساس کدام منطق و استدلال و برداشت رواج بومی گرایی در حمل کالا را دارد؟

فرزاد باباویسی افزود: اگر بومی گرامی در تمام شهرها و استان‌های کشور اتفاق بیفتد، حمل و نقل با چه فاجعه‌ای مواجه خواهد شد و چه تاوانی در آینده باید پرداخت کرد تا به‌جای پیشرفت به واقعیت برگردیم.

به گزارش تین نیوز، وی عنوان کرد: آیا بومی گرایی، کمبود بار و نبود سایر مشکلات زیرساخت‌های حمل و نقل را حل خواهد کرد یا دچار بحرانی همچون شرکت محوری و خود مالکی امروز خواهد کرد؟

باباویسی تاکید کرد: حمل و نقل تا کی باید تاوان اشتباهات و تصمیمات آنی را بپردازد؟ آفت سال 99 بومی گرایی و عدم اجرای تن -کیلومتر است.

وی گفت: تصمیمات تعداد محدودی منفعت طلب امروز موجب پرداخت تاوان از جیب همه رانندگان در آینده خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.