| کد خبر: 218051 |

هما اعلام کرد:

◄ برقراری پرواز هفتگی «هما» به مادرید از 12 شهریورماه

پروازهای برنامه ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به فرودگاه مادرید از 12 شهریور ماه سال جاری برقرار می شود.

تین نیوز

پروازهای برنامه ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به فرودگاه مادرید از 12 شهریور ماه سال جاری برقرار  می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی «هما»، در پی هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری ایران و اسپانیا برای برقراری پرواز برنامه ای بین دوکشور ، اولین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، به مقصد فرودگاه مادرید در روز چهارشنیه  12 شهریور (2 سپتامبر) با هواپیمای ایرباس  انجام می شود.

این پرواز در روزهای چهارشنبه هرهفته، با پرواز شماره731  در ساعت 9 و50 دقیقه بامداد  فرودگاه امام خمینی (ره) ترک و در ساعت 14 و15 دقیقه (به وقت محلی) در  فرودگاه مادرید  به زمین می نشیند. 

بازگشت این پرواز درهمان روز،  با پرواز شماره 730 در ساعت 15  و30 دقیقه به وقت محلی از فرودگاه مادرید پرواز  و در ساعت 23 و50 دقیقه وارد  فرودگاه امام خمینی (ره) می شود.

هموطنان برای خرید بلیت این پرواز می توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با شماره تلفن 46621888  (دفتر فروش تلفنی «هما») تماس حاصل نمایند.

همچنین براساس اطلاعیه صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشور اسپانیا ، مسافران با  مدارک ذیل می‌توانند به این کشور مسافرت نمایند:

*دارندگان پاسپورت اتحادیه اروپا وکشورهای ایسلند، نروژ، سوئیس، انگلستان، کانادا واسترالیا

*افراد دارای اقامت اتحادیه اروپا وکشورهای ایسلند،نروژ، سوئیس و انگلستان، داشتن بلیت تایید شده هواپیما ، قطار یا اتوبوس در ادامه مسیر به کشور صادرکننده کارت اقامت بصورت ترانزیت الزامی است.

*ویزای کاری و یا ویزای اقامتی تایپ D اسپانیا، ویزای دانشجویی تایپ D اسپانیا، ویزای خانوادگی تایپ D اسپانیا ، ویزای تایپ C  Estancia  اسپانیا به همراه کارت اقامت منقضی شده خارج از محدوده هشدار ، مسافران بصورت ترانزیت ودیپلمات ها، پرسنل بخش های کنسولی و سازمان های بین المللی و اعضای سازمان های بشردوستانه که در حال انجام وظایف خود می باشند.

*اجازه های موقت/دائم اقامتی و کاری، اجازه های اقامت تحصیلی (و کارت های اقامتی مربوطه)، کارت های اقامتی تحت عنوان "عضو خانوادگی تبعه اروپایی" و کارت های اقامت 5 ساله (اقامت دائم) که اعتبار آنها طی مدت زمان وضعیت هشدار و حتی 90 روز تقویمی پیش از آغاز وضعیت هشدار به پایان رسیده باشد، به صورت خودکار و بدون نیاز به انجام مراحل اداری تا 6 ماه پس از پایان وضعیت هشدار معتبر می باشد.  وضعیت هشدار در تاریخ 14MAR20 در اسپانیا آغاز شده و در تاریخ 21JUN20 به پایان رسیده است.

برااساس این اطلاعیه مسافران با ویزای تایپ C (توریستی) تا اطلاع ثانوی مجاز به انجام سفر نمی باشند.

 شایان ذکر است مسافران قبل از پرواز می بایست به نشانی لینک  https://www.spth.gob.es/   مراجعه نموده و فرم پزشکی موجود را تکمیل نموده و کپی آن را به همراه داشته باشند. 

طبق اطلاعیه ارسال شده ورود هرگونه بار دستی بصورت ترولی یا چرخدار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفاً می توانند فقط یک کوله پشتی و یا یک ساک دستی جهت بار همراه به داخل کابین استفاده نمایند. استفاده از ماسک در طول پرواز و در فرودگاه ها الزامی می باشد.

گفتنی است در حال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما " از فرودگاه حضرت امام (ره ) به صورت برنامه ای، به فرودگاه های وین، آمستردام،  پاریس ، میلان  ،منچستر و لندن پرواز می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.