| کد خبر: 218030 |

بهره برداری از بندرگاهها در تکمیل طرح توسعه سواحل مکران ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: روند احداث اسکله ها و بندرگاه ها در تکمیل طرح توسعه سواحل مکران ضروری و تکمیل اینگونه پروژه ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: روند احداث اسکله ها و بندرگاه ها در تکمیل طرح توسعه سواحل مکران ضروری و تکمیل اینگونه پروژه ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، ایرج حیدری عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه اسکله بندر سیریک در جمع خبرنگاران بیان داشت: سرعت بخشیدن به روند تکمیل اسکله بندر سیریک برای توسعه سواحل مکران در شرق استان از اهمیت بسزائی برخوردار است.

حیدری اضافه کرد: تکمیل پرژه اسکله چند منظوره بندر سیریک گسترش فعالیت های تجاری و توسعه صادرات در این شهرستان به همراه دارد.

وی بیان کرد: طرح توسعه اسکله بندر سیریک از پروژه های مهم است که در راستای توسعه سواحل مکران بوده که روند اجرای آن به مراحل آخر رسیده است.

وی افزود: با توجه سرعت توسعه شهرستان سیریک همزمان با اجرای طرح های توسعه سواحل مکران، ایجاد زیرساخت های بندری در این شهرستان بیش از پیش ضروری است.

احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک هم در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه‌های زیرساختی و تجهیزاتی و مراحل تکمیل و اجرای طرح توسعه اسکله چند منظوره بندر سیریک اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث اسکله چند منظوره بندر سیریک با ۳۴ هکتار وسعت حوضچه و ۵۱ هکتار پسکرانه، پس از مجتمع بندری شهید رجایی، دومین بندر بزرگ به لحاظ وسعت حوضچه در محدوده سواحل استان هرمزگان به شمار می رود که در سال ۱۳۸۷ استارت آن زده شد

جمالدینی با اشاره به اینکه زمان برای اجرای طرح ساخت اسکله‌های بندر سیریک را ۲۴ ماه پیش بینی شده بود، افزود: اعتبار اولیه این پروژه بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال بوده است که از محل منابع داخلی سازمان بنادر تامین مالی می شود و در ادامه اضافه کرد اسکله چند منظوره بندر سیریک با پیشرفت ۷۵ درصدی به مراحل آخر رسیده است.

فرماندار شهرستان سیریک با اشاره به افتتاح طرح های عمرانی و زیر بنایی هفته دولت در شهرستان سیریک گفت: با افتتاح طرح‌های عمرانی و زیربنایی در هفته دولت برای ۱۵۰ نفر در شهرستان سیریک شغل ایجاد می‌شود

جمالدینی با اشاره به اینکه ۴۲ طرح عمرانی در هفته دولت در سیریک به بهره برداری می رسد اظهار کرد: در سومین روز هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در شهرستان سیریک ۶ طرح عمرانی به نمایندگی ۴۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.