| کد خبر: 218019 |

طرح رتبه‌بندی مهندسان مشاور سرعت گیرد

وزیر راه و شهرسازی، معاونت شهرسازی و معماری این وزارتخانه را معاونت فردا و آینده خواند و بر ضرورت جذب نیروهای نخبه به بدنه این معاونت تاکید کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی، معاونت شهرسازی و معماری این وزارتخانه را معاونت فردا و آینده خواند و بر ضرورت جذب نیروهای نخبه به بدنه این معاونت تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در ادامه بازدیدهای خود از معاونت های مختلف این وزارتخانه، روز سه شنبه، چهارم شهریورماه، همزمان با هفته دولت از معاونت شهرسازی و معماری بازدید کرد و با مدیران و کارشناسان این معاونت به گفت وگو پرداخت.

اسلامی در نشستی که در جریان این بازدید با فرزانه صادق مالواجرد، معاون شهرسازی و معماری و مدیران این معاونت برگزار کرد، با اشاره به ضرورت کاستن از بروکراسی های اداری و جذب نخبگان به بدنه این معاونت، بر انجام سریع تر رتبه بندی مهندسان مشاور تاکید کرد و گفت: در این حوزه نیازمند ایجاد یک انقلاب و تغییر اساسی هستیم.

او با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه وزارت راه و شهرسازی، عنوان کرد: این وزارتخانه در گذشته از حضور نیروهای نخبه سود برده است و باید فرهنگ جذب و به کارگیری نیروهای جوان و نخبه را در پیکره این وزارتخانه و معاونت شهرسازی و معماری احیاء کنیم.

او با بیان اینکه حوزه فعالیت معاونت شهرسازی و معماری، حوزه ای زنده و پویا است، این معاونت را معاونت فردا و آینده نامید و ادامه داد: بر این اساس در جذب نیروی انسانی نیز باید به آینده توجه داشت و نیروهایی از این جنس را به بدنه معاونت جذب کرد.

اسلامی در ادامه سخنان خود بر ضرورت فاصله گرفتن از هر نوع نگاه تحجری و انقباضی که برای کشور مشکلاتی در بردارد، تاکید و خاطرنشان کرد: در حوزه های فعالیت این معاونت باید به فرهنگ مردم توجه ویژه ای شود و در طراحی حرکت ها و اقدامات، نگاه به آینده، مبنا قرار گیرد.

او با بیان اینکه این سخنان شعاری نیست، بلکه معیار است و نباید در اجرایی کردن آن ها تعلل کرد، ادامه داد: باید انقلابی جلو رفت؛ بدین معنا که تغییردهنده موثر باشیم؛ کار را با هدف ایجاد تغییرات موثر پیش ببریم و از شکل گرفتن بسترهای قابضی که از آن فساد بر می خیزد، جلوگیری کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.