| کد خبر: 218018 |

مسئولیت دولتمردان در برابر رانندگان تلاش‌گر در ایام کرونا سنگین است

رئیس‌جمهوردر مراسم بهره‌برداری از سه طرح صنعتی و معدنی ملی و همزمان با هفته دولت، خدمات رانندگان تلاشگر کشورمان را در شرایط کرونا بسیار عظیم توصیف کرد.

تین نیوز

رئیس‌جمهوردر مراسم بهره‌برداری از سه طرح صنعتی و معدنی ملی و همزمان با هفته دولت، خدمات رانندگان تلاشگر کشورمان را در شرایط کرونا بسیار عظیم توصیف کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور امروز ۴ شهریور در مراسم بهره‌برداری از سه طرح صنعتی و معدنی ملی و همزمان با هفته دولت، خدمات رانندگان تلاشگر کشورمان را در شرایط کرونا بسیار عظیم توصیف کرد‌.

رییس دولت، نقش رانندگان در شرایط دشوار مقابله با ویروس کرونا که حتی برای یک ساعت حمل و نقل کشور متوقف نشد را موثر برشمرد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: رانندگان کامیون در شرایط موجود مقابله با کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و انتقال حجم زیادی بار به انبارها کار بسیار عظیمی انجام دادند که از آنها سپاسگزاری می‌کنم.

روحانی ادامه داد: از زمان شروع ویروس کرونا یکی از اقشاری که با ایثار، اقدام جهادی و با از خودگذشتگی در عرصه خدمت‌رسانی به هموطنان فعالیت داشتند، رانندگان عزیز و تلاشگر کشورمان بودند که از همان نخستین روزهای شیوع این ویروس منحوس عزم خود را جزم کرده و با مسئولیت‌پذیری و روحیه جهادی و با التزام به پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده در کشور، ساعتی در تامین مایحتاج هموطنان خود فروگذار نکردند.

وی افزود: همت بلند و حس همنوع دوستی و روحیه ایثار منجر به این شد که در روزهای نخستین شروع این ویروس در تعطیلات عید نوروز و در شرایطی که بسیاری از کشورهای دنیا با کمبود اقلام و مایحتاج مردم خود مواجه بودند، خوشبختانه مردم ما کمبودی از بابت تامین مایحتاج و کالاهای اساسی خود احساس نکنند.

روحانی تاکید کرد: این روحیه و همت والا قابل ستایش است و مسئولیت دولتمردان و مسئولان را در برابر رانندگان زحمتکش کشورمان سنگین‌تر می‌کند.

رییس جمهوری تصریح کرد: امیدوارم با رفع مشکلات این عزیزان، بتوانیم قدردان تلاش‌ها و خدمات رانندگان عزیزمان که در همه صحنه‌های نظام و انقلاب، مردانه و عزتمندانه حضور موثر و چشمگیری داشته اند، باشیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.