| کد خبر: 218016 |

لزوم تعامل شورا و دولت در سال آخر فعالیت برای حل مشکلات مردم

رئیس شورای شهر تهران، با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر میان دولت و شهرداری برای حل مشکلات تهران، گفت: این تعامل باید در جهت حل مشکلات اصلی مردم باشد.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران، با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر میان دولت و شهرداری برای حل  مشکلات تهران، گفت: این تعامل باید در جهت حل مشکلات اصلی مردم باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محسن هاشمی، در سخنرانی پیش از دستور خود در دویست و سی و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حکومت بنی امیه 90 سال بر کشورهای اسلامی حکومت کردند و امیرالمومنان و فرزندانشان کمتر از یکسال حکومت داشتند اما امروز می بینیم که کمترین نامی از آنها حتی در میان اهل سنت برده می شود و در مقابل نام امیر المونین، حسن ابن علی و فرزندانش در جهان طنین افکن است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت قرار داریم و توصیه های رهبر معظم انقلاب به هیات دولت درباره شرابط خاص کشور گفت: در شرایط جنگ اقتصادی که دولت ترامپ علیه ایران راه انداخته است و بحران کاهش قیمت نفت و فروش نفت و رکود اقتصادی لازم است با نقد سازنده در پی اصلاح عملکرد دولت باشیم و نباید این نقدها در این سال آخر به تخریب وتنزل سطح عملکرد فعلی و تضعیف دولت منجر شود.

هاشمی با بیان اینکه این شرایط برای مدیریت  شهری  هم وجود دارد و ما در سال آخر مدیریت قرار داریم، ابراز داشت: چالش ها و مشکلات متعددی که دولت با آن مواجه است ما هم با آنها مواجیهم و نباید با تخریب شرایط کار را سخت تر کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر میان دولت و شهرداری برای حل  مشکلات تهران گفت:  این تعامل باید در مسائلی که  مورد توجه مردم  باید  مورد توجه قرار گیرد  تا در سال آخر شورا و مدیریت شهری بتوانیم  مشکلات را رفع کنیم.

وی اشاره ای هم به دستاورد دو شکست اخیر دولت امریکا برای ایران داشت و افزود:  این دستاورد که به دلیل درگیری های سیاسی مورد توجه واقع نشده داشت ولی  سازمان ملل چنین امری بی سابقه بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.