| کد خبر: 217998 |

کشف بزرگترین محموله سرقتی پودر آلومینیوم در بندر امام (ره)

فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی پلیس پیشگیری از کشف بزرگترین محموله سرقتی پودرآلومینیوم به وزن 27 تن در بندر امام (ره) خبر داد.

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی پلیس پیشگیری از کشف بزرگترین محموله سرقتی پودرآلومینیوم به وزن 27 تن در بندر امام (ره) خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سرهنگ "جعفر اطمانی" با اعلام خبر کشف بزرگترین محموله سرقتی اظهار داشت: در پی گزارش فعالان اقتصادی درخصوص احتمال کسری بار و سرقت محموله‌های وارداتی از انبارهای بنادر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران یگان حفاظت بندر امام (ره) خوزستان قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت از بنادر و دریانوردی پلیس پیشگیری گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد تعدادی از رانندگان کامیون‌های باری با هماهنگی برخی کارکنان فعال در زمینه واردات و صادرات کالا پس از طی تمامی مراحل مربوط به خروج کالا از گمرک به شیوه اضافه بار اقدام به سرقت از محموله ها می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تیمی از مأموران زبده یگان حفاظت بنادر و دریانوردی به منظور شناسایی و دستگیری سارقان تشکیل و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی با هماهنگی مقامات قضائی در یک اقدام غافلگیرانه 3 دستگاه کامیون را شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ اطمانی تصریح کرد: با انجام باسکول مجدد و مطابقت وزن محموله با اسناد و مدارک مربوطه محرز شد که هر کامیون 9 تن بار اضافه و در مجموع 27 تن بار سرقتی از نوع پودر آلومینیوم دارند که کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه 3 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند، همچنین پیگیری لازم برای دستگیری سایر همدستان این متهمان ادامه دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.