| کد خبر: 217989 |

سرانه حمل و نقل عمومی بسیار پایین است

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت‌های توسعه در هر منطقه‌ای توسعه حمل‌ونقل عمومی است بر لزوم توسعه حمل و نقل عمومی در منطقه ۱۸ تاکید کرد.

تین نیوز

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت‌های توسعه در هر منطقه‌ای توسعه حمل‌ونقل عمومی است بر لزوم توسعه حمل و نقل عمومی در منطقه ۱۸ تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، شهربانو امانی در جریان دویست و سی و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری، گفت: منطقه ۱۸ از حیث حمل و نقل عمومی سرانه بسیار پایینی دارد و سرانه منطقه ۶ درصد است، در صورتی که سرانه کل تهران ۳۲ درصد است و این نشان می‌دهد که فاصله متوسط و امکاناتی که در منطقه وجود دارد مناسب نیست.

با اشاره به اینکه تنها ۲ ایستگاه مترو در منطقه ۱۸ به بهره‌برداری رسیده است و برای اینکه این منطقه بتواند به سرانه متوسط برسد، تأسیس خط ۸ و ۱۱ مترو می‌تواند منطقه را به سرانه متوسط برساند. گفت: به همه شهرداران مناطق پیشنهاد می‌کنم که در اجرای برنامه سوم شهرداری تهران در ارتباط با ایجاد حداقل هر سال یک خیابان کامل که با تأخیر دستورالعمل آن ابلاغ شد، اهتمام بورزند، چرا که در بودجه سال ۹۹ ما مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برای احداث خیابان کامل پول گذاشتیم.

وی افزود: منطقه ۱۸ می‌تواند یکی از مناطق پیش رو باشد، زیرا سرانه حمل‌ونقل عمومی آن محدود است و همه می‌دانیم که یکی از زیرساخت‌های توسعه در هر منطقه‌ای توسعه حمل‌ونقل عمومی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.