| کد خبر: 217956 |

جانباختن دو تن در پی تصادف در جاده ورامین

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گزارشی از وضعیت ترافیک پایتخت در روزهای عدم اجرای طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا اعلام کرد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن دو تن در پی وقوع تصادف در جاده ورامین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:٠٢ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف در جاده ورامین، جاده غنی آباد به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو نیسان که بار آهن داشته به دلایل نامشخصی با قسمت عقب یک دستگاه شورلت قدیمی باری برخورد کرده که این خودروی باری بار سیمان حمل می کرده است. قسمت جلویی نیسان زیر خودرو باری قرار گرفته بود و تعدادی از کیسه های سیمان خالی شده بود.

ملکی افزود: دو سرنشین خودرو نیسان در وضعیت بسیار نامناسبی در اتاق کاملا متلاشی شده گرفتار بودند که آتش نشانان عملیات را آغاز کرده و با تجهیزات قطعات خودرو را برش دادند. هر دو نفر که آسیب های شدیدی به آن ها وارد شده بود را به عوامل اورژانس تحویل دادند که مشخص شد متاسفانه هر دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: محل به عوامل انتظامی تحویل داده شد و آتش نشانان محل را به مقصد ایستگاه خود ترک کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.