| کد خبر: 217859 |

۲ کشته و یک مصدوم در حادثه امروز جاده شیراز به یزد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، گفت: صبح امروز در حادثه واژگونی خودروی سواری در جاده شیراز به تفت، یک نفر مصدوم و دو نفر فوت کردند.

تین نیوز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، گفت: صبح امروز در حادثه واژگونی خودروی سواری در جاده شیراز به تفت، یک نفر مصدوم و دو نفر فوت کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، «جلیل کهدویی» با اشاره ضرورت رعایت قوانین و مقررات در هنگام رانندگی، اظهار کرد: صبح امروز دوم شهریورماه، در محور شیراز به یزد کیلومتر ۲۰ جاده تفت یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ از مسیر خود منحرف و با موانع اطراف جاده برخورد کرد.

وی با بیان این‌که خودروی منحرف شده سه سرنشین داشته است، افزود:‌ در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان فوت و یک نفر مصدوم شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: با اعلام این خبر و نیاز به رهاسازی، تیم امداد و نجات پایگاه امداد و نجات جاده‌ای به محل حادثه اعزام و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

کهدویی تصریح کرد: نجاتگران هلال احمر پس از حضور در صحنه دو نفر از سرنشینان که به علت شدت جراحات وارده فوت کرده و در داخل خودرو گیر افتاده بودند را رها کردند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد:‌ مصدوم این حادثه هم بعد از انجام یک سری اقدامات اولیه برای درمان قطعی توسط آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هلال احمر تفت، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در پایان با تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی، از عموم مردم خواست که به محض مواجه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس شماره ۱۱۲ مطلع سازند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.