| کد خبر: 217851 |

پروازهای فرودگاه پیام به مقصد اهواز افزایش یافت

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام گفت: بنا به استقبال خوب و گسترده مردم استان از پروازها به مقصد اهواز و بالعکس، پروازها از این فرودگاه به مقصد اهواز افزایش یافت.

تین نیوز

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام گفت: بنا به استقبال خوب و گسترده مردم استان از پروازها به مقصد اهواز و بالعکس، پروازها از این فرودگاه به مقصد اهواز افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، نادر ثناگو مطلق اظهار کرد: هم اکنون در روزهای چهارشنبه و شنبه هر هفته پروازهای مسافری از فرودگاه بین المللی پیام به مقصد اهواز و بالعکس انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: از زمان از سرگیری این پروازها، شاهد استقبال چشمگیر مردم استان از این مسیر پروازی بودیم به نحوی که ظرفیت پرواز در مسیر رفت و برگشت در هر پرواز تکمیل است.

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام گفت: به دنبال استقبال خوب مردم از پروازهای مسافری از فرودگاه بین المللی پیام، توسعه این پروازها در دستور کار قرار گرفت که به همین منظور از ابتدای شهریورماه در روزهای دوشنبه هر هفته نیز پرواز به مقصد اهواز و بالعکس از طریق این فرودگاه انجام خواهد شد.

ثناگو مطلق ادامه داد: همچنین مسیرهای جدید به دیگر استان‌های کشور، با توجه به اعلام استان و مطالعاتی که در حال انجام است، طی چند ماه آینده به مسیرهای پروازی از این فرودگاه اضافه خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.