| کد خبر: 217826 |

شکایت‌های مردمی در مورد کرایه‌های تاکسی ۷۰ درصد کمتر شده است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: میزان شکایت‌های مردمی از تاکسیرانان به دلیل موضوعات مربوط به کرایه امسال نسبت به سال گذشته ۶۰ تا ۷۰ درصد کمتر شده است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: میزان شکایت‌های مردمی از تاکسیرانان به دلیل موضوعات مربوط به کرایه امسال نسبت به سال گذشته ۶۰ تا ۷۰ درصد کمتر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره شکایت مسافران در مورد کرایه‌های تاکسی در پایتخت گفت:‌ نظارت در مورد کرایه‌های تاکسی همیشه در طول سال توسط سازمان تاکسیرانی انجام می‌گیرد و در حال حاضر شکایت‌ها نسبت به سال پیش به یک سوم رسیده است.

وی بیان داشت: آمار مسافران تاکسی‌های پایتخت طی ۶ ماه گذشته ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش یافته و میزان شکایات مردمی از تاکسیرانان به دلیل موضوعات مربوط به کرایه ۶۰ تا ۷۰ درصد کمتر شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشکل در زمینه کرایه تاکسی و مشاهده تخلف تاکسیرانان می‌توانند از طریق تماس با سامانه 1888 شکایت خود را ثبت کنند که شماره راننده هنگام ثبت شکایت دریافت می‌شود و در هیأت رسیدگی به تخلفات مشکل مربوطه بررسی خواهد شد.

وام ۶ میلیونی برای 11 هزار تاکسیران نهایی شد

وی درباره ارائه تسهیلات به رانندگان تاکسی در پایتخت، اظهار داشت: هفته پیش جلسه‌ای با برخی مسؤولین وزارت رفاه برگزار کردیم و مسائل و مشکلات تاکسیرانان جهت دریافت وام در این جلسه مطرح شد.

وی افزود: علیرغم اینکه تاکسیرانان از بین همه صنوف دیگر بیشترین دریافت کننده وام‌های کرونایی بوده‌اند اما با توجه به تعداد تاکسیرانان همچنان درخواست‌های ثبت شده آنان در سامانه کارآ برای دریافت وام از وزارت رفاه زیاد نبوده و ما در حال ریشه‌یابی این مسأله هستیم که آیا تاکسیرانان اطلاع از دریافت وام نداشته‌اند یا مشکل دیگری در این راستا وجود داشته است تا مسایل آنان را پیگیری کنیم.

قنادان گفت: البته بر اساس گزارش وزارت رفاه تا کنون بیش از 11 هزار نفر از رانندگان تاکسی در پایتخت جهت دریافت تسهیلات ۶ میلیون تومانی کرونا به بانک‌های مربوطه در پایتخت معرفی شده و دریافت تسهیلات برای آنها نهایی شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.