| کد خبر: 217818 |

افتتاح ۴٨ طرح راه و شهرسازی همزمان با هفته دولت در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۴٨ طرح در این بخش با چهارهزار و ۶۵٢ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده همزمان با هفته دولت در این استان افتتاح می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۴٨ طرح در این بخش با چهارهزار و ۶۵٢ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده همزمان با هفته دولت در این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سیدمحسن حمزه‌لو افزود: ساخت و توسعه راه‌های بزرگراهی و اصلی به طول ۵٨ کیلومتر با هزینه‌کرد بیش از یک‌هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال و افتتاح ۳۳ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور با یک‌هزار و ١٠ میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح‌هاست.

وی ادامه داد: افتتاح چهار هزار و ۶٣٧ واحد مسکن مهر نیز از دیگر طرح‌های افتتاحی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در هفته دولت است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بهره‌برداری از چهار طرح‌ بازآفرینی شهری، پنج طرح توسعه مدیریت و منابع انسانی و یک طرح ساخت و توسعه ساماندهی مجموعه فرهنگی و ورزشی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از دیگر طرح‌های افتتاحی این اداره کل در هفته دولت است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رونق بخشی به اقتصاد کشور و روان‌سازی و ایمن‌سازی راه ترانزیتی داخلی و خارجی را از مهمترین اهداف اجرای این طرح‌هاست.

وی تاکید کرد: بخشی از این طرح‌ها همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان‌غربی افتتاح شده و بخشی نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر در آذربایجان‌غربی، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز به روز به روز بیشتر شود.

در حال حاضر دهها طرح حوزه وزارت راه و شهرسازی در آذربایجان غربی در حال اجراست.

هم اینک، آذربایجان غربی ۱۰ هزار و ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی، روستایی و مرزی دارد که از این میزان ۴۰ کیلومتر شامل حدود ۱.۵ درصد آزادراه، ۳۸۷ کیلومتر بزرگراه و ۵۷۳ کیلومتر جاده اصلی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.