| کد خبر: 217699 |

سامانه پرداخت الکترونیکی آزاد راه ارومیه_ تبریز راه اندازی می شود

وزیر راه و شهرسازی در پایان سفر دو روزه به آذربایجان غربی گفت: سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض طبق پیمایش در آزاد راه ارومیه_ تبریز به زودی راه اندازی می شود.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در پایان سفر دو روزه به آذربایجان غربی گفت: سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض طبق پیمایش در آزاد راه ارومیه_ تبریز به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمد اسلامی پنجشنبه در پایان سفر دو روزه به آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به درخواست‌ها و اعتراضات مکرر مسافرین مسیر ارومیه_ تبریز بابت پرداخت عوارض سنگین، افزود: عوارض اتوبان‌ها طبق قانون تعیین می‌شود ولی برای اینکه عدالت در پرداخت، کاهش مصرف سوخت و تصادفات جاده‌ای محقق شود به زودی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض طبق پیمایش در این مسیر راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این سامانه هر کسی باید به اندازه مسیری که پیموده است پرداخت عوارض داشته باشد و پرداخت از یک مبدا به یک مقصد دیگر وجود نخواهد داشت، ادامه داد: بر اساس این سامانه افرادی که تردد بسیار دارند تا ۵۰ درصد تخفیف عوارضی خواهند داشت. سامانه می‌تواند رضایت مردمی را تأمین کند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این سفر علاوه بر افتتاح ۴۳۷ کیلومتر انواع راه، عملیات تعدادی از قطعات مهم توسعه جاده‌ای نیز آغاز شد، عنوان کرد: متعهد شده‌ایم تا عقب ماندگی استان در بهره مندی از راه آسفالت روستایی را جبران کنیم.

اسلامی با اشاره به اینکه تا پایان سال ۶۰۰ کیلومتر انواع راه در استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، گفت: تا پایان سال ۲۴۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی در آذربایجان غربی اجرا و خاتمه می‌یابد

اسلامی در خصوص مشکلات تاریخی طیفی از مردم در شهرهای مختلف بخاطر اراضی نیز گفت: برای حل این مشکل نیز به جهت کوهستانی بودن برخی شهرها و نیز نداشتن زمین دولتی، بر اساس قانون و کسب رضایتمندی عمومی از طریق الحاق به محدوده درصدد حل این مسائل هستیم.

موافقت وزیر راه و شهرسازی با نامگذاری فرودگاه ارومیه به نام شهید مهدی باکری

استاندار آذربایجان غربی نیز در گفتگو با خبرنگاران گفت: در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان درخواست نامگذاری فرودگاه ارومیه به نام شهید مهدی باکری مطرح گردید که با آن موافقت شد که امیدواریم تا با طی شدن مراحل اداری مربوطه به زودی شاهد تحقق این موضوع باشیم.

محمدمهدی شهریاری افزود: نامگذاری فرودگاه ارومیه به نام مبارک شهید مهدی باکری به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح است و بر این اساس درخواست نامگذاری با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد که با موافقت وزیر به زودی این امر محقق خواهد شد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سفر ٢ روزه به آذربایجان‌غربی چندین طرح عمرانی را افتتاح و کلنگ‌زنی کرد.

شروع عملیات احداث ۲۴ کیلومتر از محور خوی - قطور - رازی، ۱۳۶ کیلومتر از طرح ابرار راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی، مجتمع آشوریان ارومیه، مجموعه فرهنگی ورزشی اداره کل راه و شهرسازی، ۵۸ کیلومتر جاده بزرگراهی و اصلی و سالن مسافری پایانه مرزی سرو از برنامه‌های روز چهارشنبه وزیر راه در آذربایجان‌غربی بود.

بازدید از پایانه مرزی تمرچین، بهره برداری از روکش آسفالت ۱۵۷ کیلومتری و افتتاح همزمان ادارات راه و شهرسازی سه شهرستان استان در پیرانشهر، کلنگ زنی محور نالاس در سردشت، بازدید از کمربندی و کریدور بزرگراهی غرب کشور در بوکان، افتتاح ۲ دستگاه تونل در شاهین دژ، بازدید از بیمارستان در حال احداث و محور تکاب - شاهین‌دژ، بازدید از کمربندی میاندوآب و بازدید از تقاطع محمدیار نقده از برنامه‌های روز دوم حضور وزیر راه و شهرسازی در آذربایجان‌غربی بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.