| کد خبر: 217654 |

اسلامی: بهبود زیرساخت‌ها برنامه مهم وزارت راه و شهرسازی در آذربایجان‌غربی است

وزیر راه و شهرسازی گفت: بهبود زیرساختی و ایجاد زمینه بهره‌مندی شهروندان استان از زیرساخت‌های مطلوب، برنامه مهم این وزارتخانه در آذربایجان‌غربی است.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: بهبود زیرساختی و ایجاد زمینه بهره‌مندی شهروندان استان از زیرساخت‌های مطلوب، برنامه مهم این وزارتخانه در آذربایجان‌غربی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد اسلامی روز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه ماکو در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امیدواریم با افتتاح پروژه‌های جدید و اتمام برنامه‌های در دست اقدام، برنامه‌های توسعه‌ای آذربایجان غربی در حوزه زیرساخت و مسکن را گسترش و شتاب دهیم.

وی اضافه کرد: با این اقدام که به صورت گسترده در آذربایجان غربی شروع شده، مردم از زیرساخت‌های مطلوب تر برخوردار خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی با ابراز خرسندی از فعالیت فرودگاه منطقه آزاد ماکو بیان کرد: این منطقه فرصتی بزرگ برای شکوفایی آذربایجان غربی است.

اسلامی گفت: منطقه آزاد ماکو به عنوان یک دروازه مهم کشور، نقش موثری در آبادانی دارد که بهبود و توسعه زیرساخت های آن از برنامه های ویژه وزارت راه و شهرسازی است.

وی یکی از مهمترین طرح های حوزه مسکن را، طرح اقدام ملی برشمرد و افزود: در این خصوص، اقدامات اساسی در حال انجام است تا بتوانیم جمعیت مخاطب را از مسکن لازم بهره مند بسازیم.

به گزارش ایرنا، وزیر  راه و شهرسازی در سفری دوروزه میهمان مردم و مسوولان آذربایجان غربی است.

در این سفر، دهها کیلومتر جاده و بزرگراه و همچنین سالن مسافری پایانه مرزی سرو در مرز ایران و ترکیه به بهره برداری می رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.