| کد خبر: 217637 |

◄ کارخانجات تن-کیلومتر را اجرا نمی‌کنند

کارخانجات و سرمایه‌داران خود را تافته جدا بافته می‌دانند و قوانین را زیر پا می‌گذارند

تین نیوز

یک راننده و کامیوندار گفت: در حالی که در جلسه تاریخ ۹۹/۴/۱۴بخشنامه‌ای به شماره ۴۳۳۳۵/۷۴ /۱صادر و به شرکت‌های حمل و نقل ابلاغ شد اما اکنون با وجود گذشت نزدیک به 2 ماه از ابلاغ این بخشنامه، هنوز مفاد آن به درستی اجرا نشده است.

به گزارش تین نیوز، محسن زمانی این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: کارخانجات و سرمایه‌داران خود را تافته جدا بافته می‌دانند و قوانین را زیر پا می‌گذارند.

وی تاکید کرد: فولاد مبارکه بارهای صادراتی به مرزها و بنادر را با نرخ خود تحمیل می‌کند (تقریباً یک میلیون تومان زیر تعرفه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای) و تعدادی شرکت حمل و نقل هم تابع اوامر آنها هستند و از سفره رانندگان و کامیونداران بذل و بخشش می‌کنند.

این راننده کامیوندار  با بیان این‌که کامیونداران و رانندگان همیشه و در همه حال همراه و همدل دولت‌ها و ملت بوده‌اند، گفت: آنان در هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند و سنگرسازان بی سنگر بودند و غیرت و شجاعت خود را به اثبات رساندند.

زمانی افزود: در سیل و زلزله نیز همراه و همدل بودند و در شرایط  شیوع بیماری کرونا از روز اول خطر مرگ و ابتلا به ویروس را به جان خریدند و در خدمت هم میهنان و کادر درمانی ( با جابجایی کالای اساسی و مورد نیاز کادر پزشکی) خدمت رسانی را به حد اعلا رساندند اما دریغ از اینکه نامی از این خادمان گمنام برده شود.

وی از مسئولان خواست نسبت به احقاق حقوق این قشر زحمت کش جامعه حرکت جهادی انجام دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.