| کد خبر: 217634 |

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و جاده ای استان سیستان و بلوچستان

◄ پرداخت تسهیلات کرونا بر 2 هزار راننده ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان

زاهدان|معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 2 هزار و 14 راننده سواری، اتوبوسی ومینی بوس برون شهری این استان که در ایام شیوع کرونا دچار خسارت شده اند در سال جاری وام 60 میلیون ریالی دریافت نمودند

تین نیوز

زاهدان| معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 2 هزار و 14 راننده سواری، اتوبوسی ومینی بوس برون شهری این استان که در ایام شیوع کرونا دچار خسارت شده اند در سال جاری  وام 60 میلیون ریالی دریافت نمودند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، تیمور باقری اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافر و سفرهای بین استانی، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری از این مسئله متضرر گردیده و مانند دیگر مشاغل، کسب و کار آن‌ها نیز با مشکل مواجه شد.

وی ادامه داد: در این راستا با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا به منظور کمک به واحدهای آسیب دیده از این بیماری، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بانکی به مبلغ 120 میلیون ریال برای بنگاه های آسیب دیده( به ازای هر نفر شاغل) و 60 میلیون ریال برای شاغلین حقیقی بیمه شده در نظر گرفته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با پیگیری های به عمل آمده توسط این اداره کل تاکنون به 2 هزار و 14 راننده ناوگان حمل و نقل عمومی استان مبلغ 31 میلیارد و 260 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی بیان کرد: طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، به منظور راحت‌تر شدن دریافت این تسهیلات مصوب شده که تنها تضمین درخواست شده از رانندگان از سوی بانک‌ های عامل چک یا سفته باشد.

باقری افزود: همچنین در سال جاری 9 شرکت مسافربری سیستان و بلوچستان با اشتغال 50 نفر در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که با آنها نیز تاکنون یک میلیارد و 80 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

گفتنی است: در حال حاضر 3 هزار و 341 راننده مسافری فعال، 764 دستگاه ناوگان اتوبوسی، 989 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 730 دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.