| کد خبر: 217629 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین

◄ برگزاری جلسه بررسی جذب اعتبارات بازآفرینی شهری استان قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به زمان اندک باقی مانده امیدواریم شهرداری ها اقدامات لازم را برای جذب اعتبارات بازآفرینی انجام دهند.

تین نیوز

قزوین| مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به زمان اندک باقی مانده امیدواریم شهرداری ها اقدامات لازم را برای جذب اعتبارات بازآفرینی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، جلسه بررسی جذب اعتبارات بازآفرینی شهری استان با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری و دیگر مسئولین برگزار شد.

ابراهیم مبارک قدم در این رابطه عنوان کرد: خوشبختانه جذب اعتبارات در بخش نوسازی مدارس انجام شده و در حوزه آب و فاضلاب نیز اقدامات صورت گرفته است.

وی افزود: برای جذب اعتبارات در حوزه شهرداری ها همچنان مشکل وجود دارد و شهرداری ها نتوانسته اند اعتبارات را به طور کامل جذب کنند که این امر مشکل ساز خواهد بود و امکان جذب اعتبار حداکثر تا ۱۰ روز آینده میسر خواهد بود.

مبارک قدم تاکید کرد: متاسفانه اگر اعتبارات جذب نشود ردیف اعتباری پروژه از بین می رود و این در حالیست که برای انجام و تکمیل طرح های تعریف شده به این مبالغ نیاز داریم.

وی اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل جدید استفاده از ظرفیت تهاتر شرکت بازآفرینی این امکان را فراهم می کند که در محلات هدف اگر ساختمان نیمه کاره ای وجود دارد را تکمیل نماییم.

مبارک قدم همچنین گفت: برای طرح اقدام ملی مسکن نیز مقرر شده که انجمن انبوه سازان پیشنهاد خود را ارایه دهند که امکان مشارکت آن ها در بافت ناکارآمد و خارج از آن چگونه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.