| کد خبر: 217628 |

مدیرکل بهزیستی استان قزوین

◄ بیش از ۱۳ هزار تماس موفق از ابتدای سالجاری با سامانه ۱۴۸۰

قزوین| مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: صدای مشاور از ابتدای سال ۹۹ تا ۲۰ مرداد ماه، تعداد ۱۳۰۱۰ تماس موفق داشته که تعداد ۴۹۱ تماس مرتبط با کرونا بوده است.

تین نیوز

قزوین| مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: صدای مشاور از ابتدای سال ۹۹ تا ۲۰ مرداد ماه، تعداد ۱۳۰۱۰ تماس موفق داشته که تعداد ۴۹۱ تماس مرتبط با کرونا بوده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به صدای مشاور(خط ۱۴۸۰ ) بیان کرد: سامانه ۱۴۸۰ مستقر در مرکز استان است که قابلیت دسترسی در کلیه شهرستان ها و روستاها را دارد.

وی گفت: نحوه فعالیت این سامانه ۸ صبح لغایت ۲۴ شب تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل توسط ۱۰ روانشناس و مشاور با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های روانشناسی می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: خدمات مشاوره تخصصی در حیطه های مشاوره ازدواج و خانواده، کودک و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، اعتیاد و غیره، منطبق بر استانداردهای مشاوره می باشد.

وارثی گفت: ارائه خدمات مشاوره تخصصی تلفنی در بحران کرونا و کاملا رایگان بوده و صدای مشاور از ابتدای سال ۹۹ تا ۲۰ مرداد ماه، تعداد ۱۳۰۱۰ تماس موفق داشته که تعداد ۴۹۱ تماس مرتبط با کرونا بوده است.

وی عمده موضوعات مطرح شده را مشکلات زناشویی، وابستگی به خانواده اصلی، ناباروری، مشکلات با همسر، متارکه، عدم تناسب سنی، عدم تمکین جنسی، طلاق، سوءظن نام برد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.