| کد خبر: 217622 |

رییس شورای اسلامی شهر قزوین

◄ مجموعه مدیریت شهری در مبارزه با کرونا پیشقدم است

قزوین|رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مجموعه شورا و شهرداری قزوین در امر مبارزه با کرونا و کمک های مالی به کادر درمان در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان پیشقدم بود

تین نیوز

قزوین|رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:  مجموعه شورا و شهرداری قزوین در امر مبارزه با کرونا و کمک های مالی به کادر درمان در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان پیشقدم بود.

به گزارش روابط عمومی  شورای اسلامی شهر قزوین ؛حکمت اله داودی رییس پارلمان محلی قزوین در آیین "سیمرغ های عاشق" با بیان این مطلب گفت: پس ازشیوع ویروس کرونا مجموعه شورا و شهرداری قزوین برای ورود به موضوع گندزدایی و رعایت دستورالعملهای بهداشتی و همچنین تامین اعتبارات جهت کمک به کادر درمان و بهداشت استان پیشگام و پیشقدم شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های کادر درمان و بهداشت استان در امر مبارزه با کرونا و درمان بیماران اظهار داشت: کادر درمان ایثارگرانه وارد میدان مبارزه با کرونا شدند و با صبوری و تحمل در امر درمان بیماران تلاش می کنند که این جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش وضعیت قرمز قزوین  در بیماری کرونا را شایسته مردم فهیم قزوین ندانست و افزود: ازهمه شهروندان می خواهیم تا با استفاده از ماسک و رعایت پروتکلهای بهداشتی در مهار این بیماری کمک کنند؛ چراکه کادر درمان علی رغم ایثارگری هایی که نشان می دهند، از افزایش تعداد مبتلایان و درمان آنها خسته هستند.

وی  تاکید کرد: شورا و شهرداری قزوین برای تقدیراز تلاش های مدافعان سلامت درصدد ساخت المان مدافعان سلامت است و دراین راستا از مجموعه  دانشگاه علوم پزشکی می خواهیم  تا نظرات خود را درخصوص این المان به شهرداری قزوین اعلام کنند تا سریع تر به جمع بندی برسیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سالروز ورود آزادگان به کشور اشاره کرد و گفت: در زمانی که دشمن بعث  ددمنشانه و ناجوانمردانه به کشور حمله ور شد به فرمان امام راحل همه نیروها بسیج شدند تا.ازکشور دفاع کنند.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: ایثارگران و آزادگان نیز با رشادت ها و ایثارگری ها از این نظام و انقلاب و کشور دفاع کردند و سالها نیز به اسارت دشمن بعث درآمدند که باعث افتخار و سربلندی و عزت نظام هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.