| کد خبر: 217586 |

اجرای محدودیت ترافیکی در محور کرج - چالوس

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس روز جمعه ۳۱مرداد ماه جاری ممنوع می شود.

تین نیوز

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس روز جمعه ۳۱مرداد ماه جاری ممنوع می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سروان مسعود خانجانی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این محدودیت ترافیکی از آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک آغاز و تا مرزن آباد ادامه دارد.

وی اضافه کرد:  این ممنوعیت تردد از ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۱ مرداد ماه جاری از کرج به سمت چالوس اجرا شده  و بر اساس اعلام ماموران پلیس راه در محل ، از ساعت ۱۸ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

وی یادآورشد: چنانچه حجم بار ترافیک در  ابتدای جاده کرج - چالوس افزایش یابد محدودیت ترافیکی از میدان امیر کبیر اجرا می شود.

خانجانی خاطرنشان کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی  به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.