| کد خبر: 217530 |

دردسرهای خط راه‌آهن تهران ـ اهواز در جنوب پایتخت

شهردار منطقه 17 تهران از انجام برنامه‌ریزی برای ساماندهی خط راه‌آهن تهران ـ اهواز در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: این خط راه‌آهن باعث بروز مشکلات زیادی از جمله تجمع معتادان و اراذل و اوباش شده است.

تین نیوز

شهردار منطقه 17 تهران از انجام برنامه‌ریزی برای ساماندهی خط راه‌آهن تهران ـ اهواز در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: این خط راه‌آهن باعث بروز مشکلات زیادی از جمله تجمع معتادان و اراذل و اوباش شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمود کلهری شهردار منطقه 17 تهران درباره ساماندهی خط راه‌آهن تهران ـ اهواز اظهار داشت: این اقدام به زودی انجام می‌گیرد و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه عبور دو خط راه‌آهن تهران ـ‌ تبریز و تهران ـ اهواز از جنوب پایتخت مشکلاتی را برای شهروندان این منطقه به وجود آورده است گفت:‌نبود مدیریت یکپارچه شهری عمده علت معضلات این چنینی است.

شهردار منطقه 17 تهران خاطرنشان کرد: علاوه بر آلودگی صوتی و مشکلات زیست محیطی که این دو خط راه‌آهن در جنوب تهران به وجود آورده معضل تجمع معتادین و اراذل و اوباش هم در فضای بی‌دفاع شهری محدوده دو خط راه‌آهن نارضایتی شهروندان را به همراه داشته است.

کلهری تأکید کرد: ایستگاه راه‌آهن باید به خارج از محدوده شهر منتقل شود و خطوط ریلی گذشته می‌تواند به عنوان جاذبه‌های گردشگری مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت:‌خط راه‌آهن تهران ـ‌ اهواز برخلاف خط راه‌آهن تهران ـ تبریز در حال حاضر امکان زیرزمینی شدن ندارد ولی امیدواریم طی توافق حناچی شهردار تهران با وزیر راه و شهرسازی فکری به حال خط  راه آهن تهران ـ اهواز شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.