| کد خبر: 217517 |

استاندارکرمانشاه تاکید کرد

◄ نقش مهم مجمع جوانان در پیشبرد اهداف توسعه ای استان

کرمانشاه| استاندار کرمانشاه گفت: مجمع جوانان در جایگاه مشورتی و‌ همیار دستگاه های اجرایی برای تداوم مسیر توسعه استان قرار دارد.

تین نیوز

کرمانشاه| استاندار کرمانشاه گفت: مجمع جوانان در جایگاه مشورتی و‌ همیار دستگاه های اجرایی برای تداوم مسیر توسعه استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور و تجلیل از ایثار و از خودگذشتگی فرزندان ایران اسلامی اظهار داشت: ایثار جوانان ریشه در فرهنگ غنی عاشورای حسینی دارد و در همه جوامع به مولفه های ایثار و خودگذشتگی توجه می شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه جوانان روحیه بالای ایثارگران و‌ آزادگان تسلیم ناپذیر، شجاع و فداکار در دوران دفاع مقدس را سرمشق کار خود قرار دهند؛ اظهار داشت: مجمع جوانان که از جوانان نخبه استان تشکیل شده به عنوان سرمایه ای بزرگ و‌ارزشمند در پیشرفت استان همیار و یاور مدیران خواهد بود.

وی افزود: مدیران نیز ضمن بهره مندی از ظرفیت مجمع جوانان وظیفه دارند در حل و پیگیری مطالبات جوانان کوشا و نهایت اهتمام را برای حل مشکلات و پیگیری مطالبات جوانان داشته باشند.

مقام ارشد استان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه آتش سوزی بوزین و مره خیل پاوه خاطرنشان ساخت: از خودگذشتگی این جوانان که از اعضای فعال سازمان های مردم نهاد و ازحافظان محیط زیست بودند تا ابد در تاریخ ثبت خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان نقش سمن ها را در پیشرفت استان موثر دانست و گفت: اعضای سمن ها با مشارکت بیشتر راهکارهای پیشنهادی را برای تداوم این مسیر پس از بررسی اسناد سرمایه گذاری، اشتغال،  جهش تولید، اشتغال، رونق تولید و اقتصاد مقاومتی به سازمان مدیریت و‌برنامه ریزی ارائه دهند و در برنامه های گفت و گو محور کنار سازمانها و ادارات باشند.

استاندار کرمانشاه حرکت در مسیر کسب درآمدهای پایدار برای جوانان را بسیار ضروری دانست و بیان داشت: جوانان با مشورت راهکارهای کسب درآمد پایدار را ارائه و برای تقویت فرهنگ تلاش و کار و رفع موانع توسعه ما را همیاری کنند.

وی ادامه داد: مجمع جوانان استان می تواند اتاق فکری برای توسعه استان باشد و موانع را بردارد.

استاندار کرمانشاه در ادامه از مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی به عنوان مدیری توانمند، بادانش، دلسوز و پرتلاش نام برد و تاکید کرد: انتظار داریم ورزش و جوانان با هم افزایی از ظرفیت های موجود استفاده و با تدوین راهبردها،  دستگاه های اجرایی متولی در حوزه جوانان را موظف به پاسخگویی در قبال اقدامات انجام شده برای جوانان نماید.

وی در ادامه به تحریم های ظالمانه امریکاو بحران کرونا اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این تهدیدات سبب شد بند ناف اقتصاد ایران از نفت قطع شد و اولین سالی است که بودجه بدون نفت بسته شد و بدون تکیه بر نفت کشور اداره می شود. این تهدیدها برای کشور این فرصت را ایجاد کرد که یقینا جوانان نقش مهم و قابل تقدیری در این مسیر دارند.

استاندار کرمانشاه به لزوم رعایت توصیه های بهداشتی و تلاش جوانان برای فرهنگ سازی اشاره کرد و افزود: برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا باید جوانان در رزمایش رزمایش مواسات و همدلی پرچم را دست بگیرند و در گرفتاری ها کمک مردم بیایندو در ماه محرم هم کمک نمایند.

مقام ارشد استان گفت: از بانکها به لحاظ پرداخت تسهیلات به زوجین و‌ عملکرد مطلوب در شرایط کرونا تشکر می کنم و ایشالله شرایطی فراهم شود که مراجعه افراد غیرحضوری شود و در زلزله همین کار انجام شد و‌تسهیلات در اختیار مردم قرار گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.