| کد خبر: 217509 |

بهره‌برداری از پست برق شرقی خط ۷ مترو‌

مدیرعامل متروی تهران از افتتاح و بهره‌برداری از پست برق شرقی خط ۷ متروی تهران روز چهارشنبه خبر داد و گفت: همزمان با این افتتاح، آسانسورهای ایستگاه مولوی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

تین نیوز

 مدیرعامل متروی تهران از افتتاح و بهره‌برداری از پست برق شرقی خط ۷ متروی تهران روز چهارشنبه خبر داد و گفت: همزمان با این افتتاح، آسانسورهای ایستگاه مولوی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، علی امام از افتتاح و بهره‌برداری از پست برق شرقی خط ۷ متروی تهران در هفته جاری خبر داد. به گفته امام با راه‌اندازی پست برق شرقی خط ۷ امکان تأمین برق پایدار برای این خط فراهم‌شده و با تغذیه پست‌های یکسو کننده ایستگاه‌ها (RS) و نیز تامین ناوگان، امکان کاهش سرفاصله قطارها میسر می‌شود.

مدیرعامل متروی تهران با تاکید بر اینکه افتتاح و بهره‌برداری از این پست برق تاثیر بسزایی بر تامین ایمنی خط ۷ متروی تهران خواهد داشت، گفت: راه‌اندازی ایستگاه‌هایی که طی ۶ ماهه دوم سال جاری در خط ۷ صورت می‌گیرد، بدون راه‌اندازی این پست میسر نبود.

او افزود: برای راه‌اندازی پست  برق شرقی خط ۷ درمجموع ۳۰ کیلومتر کابل‌کشی انجام‌شده است و بخش عمده‌ای از تجهیزات آن همانند کابل‌ها و سرکابل‌ها، برق‌گیرها و ترانس‌ها ساخت داخل است.

به گفته مدیرعامل شرکت مترو، خط ۷ متروی تهران با دارا بودن پست‌های برق یکسو کننده ایستگاه‌ها  (RS) در ایستگاه‌های صنعت، تربیت مدرس، شهید نواب صفوی، کمیل، هلال‌احمر، مهدیه، مولوی و بسیج، دارای ایمنی و استاندارد مطلوبی در تامین و پشتیبانی از برق است.

تکمیل آسانسورهای ایستگاه مولوی

امام در ادامه از تکمیل آسانسورهای ایستگاه مولوی در خط ۷ خبر داد و گفت: این آسانسورها توانایی تحمل بار قابل توجه و متواتر را دارا هستند وظرفیت آن‌ها ۱۶ نفره است.

او با اشاره به آنکه درمجموع در این ایستگاه ۴ آسانسور و ۶ گیت ورودی آسانسور نصب و راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: باهدف دسترسی سهل‌الوصول به سالن فروش بلیت،آسانسور ورودی جنوبی به‌گونه‌ای طراحی‌شده که در سالن فروش بلیت نیز توقف دارد.

 براساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)؛ گفتنی است با راه‌اندازی این آسانسورها، دسترسی افراد کم‌توان به سکوی میدان صنعت و بسیج با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.