| کد خبر: 217502 |

استاندار چهارمحال و بختیاری

◄ عبور از تنگناهای موجود با اقتصاد دانش‌بنیان محقق می‌شود

چهار محال بختیاری| استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عبور از مشکلات و تنگناهای اقتصادی با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان محقق می‌شود از همین‌رو رسالت دانشگاه‌ها بسیار مهم و قابل توجه است

تین نیوز

چهار محال بختیاری| استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عبور از مشکلات و تنگناهای اقتصادی با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان محقق می‌شود از همین‌رو رسالت دانشگاه‌ها بسیار مهم و قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، عبور از تنگناهای موجود با اقتصاد دانش‌بنیان محقق می‌شوداستاندار چهارمحال و بختیاری  ۲۶ مردادماه در هفدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به کاهش آمار دانشجویان در سراسر کشور، اظهار کرد: این مسئله فرصت مناسبی است تا بجای توسعه ساختمانی و توسعه فیزیکی دانشگاه‌ها به سمت کیفی کردن مراکز آموزشی برویم.

اقبال عباسی با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت مهارت محوری برود، گفت: دانشگاه به سمت تغییر نوع آموزش مبتنی بر کارآفرینی برود و دانشجویان با مهارت تربیت کند.

وی تاکید کرد: باید بتوان در بحث آموزش سرمایه‌های فکری و اجتماعی جامعه که همان دانشجویان هستند را به درستی مدیریت کرد تا جهت توسعه با سرعت و کیفیت بهتر از گذشته حرکت کند.

عباسی خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور باید در مباحث آموزشی مدنظر قرار بگیرد و امروز  اقتصاد باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کند و ایده ها به ثروت تبدیل شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید، گفت: این شعار با رونق علمی و پژوهشی در دانشگاه‌ها محقق می شود و در واقع راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی توسعه دانشگاه است، دانشگاه آزاد اسلامی مایه افتخار و برکت و یک گنجینه علمی و فرهنگی برای نظام و انقلاب بوده است و باید نگاه ویژه و توسعه ای به این مجموعه داشت.

وی در پایان با بیان اینکه برخی از مدیران در کشور به دنبال تخریب و موج‌سواری هستند، تاکید کرد: نباید اجازه دهیم این نوع مدیریت در بدنه مراکز آموزشی رسوخ کند زیرا این مسئله دانشگاه را از پرداختن به اهداف اصلی دور می‌کند.

گفتنی است، در این جلسه، گزارشی از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در حوزه دانش بنیان و پژوهشی و برنامه‌های پیش رو در بخش‌های مختلف ارائه شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.