| کد خبر: 217299 |

کشف 24 میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف بیش از 24 میلیارد ریال ارز از قاچاقچیان و دستگیری 2 متهم توسط پلیس فرودگاه شیراز خبر داد.

تین نیوز

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف بیش از 24 میلیارد ریال ارز از قاچاقچیان و دستگیری 2 متهم توسط پلیس فرودگاه شیراز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری فارس سردار "حسن مهری" با اعلام خبر کشف 24 میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز همکاران بنده در پلیس فرودگاه شیراز به دو  مسافر خروجی به مقصد دوبی مشکوک شده و در بازرسی از وسایل همراه آن ها انواع ارزهای خارجی به ارزش 24 میلیارد و 400 میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: با همکاری پلیس فرودگاه پس از کشف ارز قاچاق از وسایل آن ها، در نهایت پرونده در خصوص هر دو متهم دستگیر شده برای بررسی بیشتر تشکیل و به همراه ارز و کالای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.   

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دیگر اقدام ارزنده پلیس فرودگاه شیراز در کشف کالای قاچاق (برد ماینر) در عملیات مشترک با پلیس امنیت اقتصادی افزود: در پی رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی توسط پلیس فرودگاه شیراز 2 کارتن حاوی 36 دستگاه هش برد (هسته اصلی دستگاه ارز دیجیتال) به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز کشف و ضبط شد.

وی در خصوص جزئیات این کشف تصریح کرد: پس از اطلاع از اینکه افرادی قصد انتقال قطعات ماینر از شیراز به مقصد یاسوج را دارند با هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و مقام قضائی موضوع در دستور کار پلیس فرودگاه شیراز قرار می گیرد.

سردار مهری افزود: دو اکیپ از کارکنان متبحر هر دو پلیس با رصد مسیر حرکت خودرو به ماموریت اعزام و با انجام اقدامات تامینی و مراقبتی اقدام به توقف خودرو می کنند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار می کند و پس از طی مسافتی کوتاه نهایتا با هوشیاری پلیس، خودرو متوقف و متهم دستگیر می شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم وجود هرگونه مدارک مثبته گمرکی و قانونی، کالاهای مکشوفه به ظن قاچاق توقیف و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.