| کد خبر: 217238 |

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا:

◄ توقیف کشتی های ایرانی دروغ بود

رییس جمهور گفت: آمریکایی ها بعد از شکست سیاسی ای که خوردند، گفتند که کشتی‌های ایرانی را گرفته‌اند و دارند با خود می‌برند که نه کشتی ایرانی بود و نه پرچمش ایرانی بود؛ کل ماجرا دروغ بود.

تین نیوز

رییس جمهور گفت: آمریکایی ها بعد از شکست سیاسی ای که خوردند، گفتند که کشتی‌های ایرانی را گرفته‌اند و دارند با خود می‌برند که نه کشتی ایرانی بود و نه پرچمش ایرانی بود؛ کل ماجرا دروغ بود.

به گزارش تین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: برای اولین بار است که در طول تاریخ آمریکا قطعنامه‌ای علیه ایران تهیه کرده و فقط یک رای آورده است. آن هم یک کشور کوچک! یک جزیره! که اگر بگویم یک جزیره هم زیادی است! یک نصفه جزیره! چون جزیره‌ای است که یکی از کشورهایش این کشور است. کشوری کوچک به اسم دومینیکن! ببینید آمریکا کارش به کجا رسیده است که جز خودش فقط یک کشور کوچک با او همراهی می‌کند!

وی گفت: این تصور وجود داشت که قطعنامه‌ آمریکا رای نیاورد یا با لابی‌گری اندکی رای جمع کند اما این اتفاقی که افتاد نشان داد که اوضاع چگونه است. یعنی حتی نیازی به وتوی این طرح هم پیدا نشد چون جز آمریکا این قطعنامه تنها یک رای داشت و یک شکست سیاسی بزرگ دیگر برای آمریکا ثبت شد.

روحانی در پایان تاکید کرد: آنان بعد از این ماجرا گفته‌اند که کشتی‌های ایرانی را گرفته‌اند و دارند با خود می‌برند که نه کشتی ایرانی بود و نه پرچمش ایرانی بود؛ کل ماجرا دروغ بود. آنهم فقط برای اینکه از خفت آن ماجرای قطعنامه و شکست سیاسی و حقوقی که از آن پیدا کردند، فرار کنند، این موضوع را مطرح کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 0 0

    سلام. پرچم مال ایران نبود. کشتی هم مال ایران نبود.
    محموله مال کی بود ؟