| کد خبر: 217172 |

افزایش ۲.۶ درصدی تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۱۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل ۲.۶ درصد افزایش داشته است.

تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۱۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل ۲.۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش روز جمعه مرکز یاد شده، اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

در شبانه‌روز گذشته، همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۴ درصد، اوج تردد بین ساعت‌های ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت‌های چهار تا پنج صبح بوده است.

بر پایه این گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته آزادراه‌های تهران- کرج، کرج- تهران و کرج- قزوین، محورهای دارای بیشترین تردد بوده‌اند.

امروز در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محورهای مسدود

این گزارش می‌افزاید: محورهای رامیان – اولنگ – شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک– دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور شهداد – نهبندان واقع در استان کرمان، محور خرم‌آباد – پل‌دختر واقع در استان لرستان و کیلومتر ۱۱۰ محور قزوین - همدان واقع در استان همدان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.