| کد خبر: 217145 |

اتوبوسهای تازه خریداری شده از شنبه وارد مدار ناوگان اصفهان می‌شود

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: اتوبوسهای تازه خریداری شده هنوز به بهره برداری نرسیده است و از روز شنبه وارد ناوگان خواهند شد.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: اتوبوسهای تازه خریداری شده هنوز به بهره برداری نرسیده است و از روز شنبه وارد ناوگان خواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حمیدرضا دافعیان درباره کلیپ منتشر شده در فضای مجازی که از کیفیت نامناسب اتوبوس‌های جدید در شهر اصفهان روایت می‌کرد، اظهار داشت: ۸۰ اتوبوس تازه خریداری شده که در هفته گذشته افتتاح شد، در پارکینگ مستقر و در مرحله نصب پلاک قرار دارد و هنوز به ۳۰ خط اتوبوسرانی تزریق نشده است.

وی افزود: از روز شنبه ۸۰ اتوبوس جدید تازه خریداری شده در خطوط اتوبوسرانی فعال خواهند شد تا ناوگان فرسوده و قدیمی اتوبوسرانی اصفهان نفسی تازه کند.

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان اینکه معادل همین تعداد اتوبوس از ناوگان جمع آوری می‌شود و برای بازسازی و نوسازی به پارکینگ منتقل خواهد شد، گفت: در سال جاری تعداد ۷۰۰ دستگاه اتوبوس با مجوز و تفاهم نامه سازمان مدیریت با شهردار اصفهان بازسازی خواهند شد.

وی افزود: تا پایان امسال ۲۰ اتوبوس تازه خریداری شده دیگر نیز به جمع اتوبوس‌های تازه نفس اضافه می‌شود.

دافعیان بیان داشت: اتوبوس‌های خریداری شده در خطوط «بی آر تی» مورد بهره برداری قرار نمی‌گیرد؛ مضاف بر اینکه عمر اتوبوس‌های بی آر تی جوان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.