| کد خبر: 216976 |

معاون استاندار قزوین:

◄ خبرنگاران صدای رسای افکار عمومی هستند

قزوین| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه پیام خبرنگار آگاهی و روشنگری است، گفت: یک خبرنگار در جامعه واقعا روشنگرانه عمل می‌کند و صدای رسای افکار عمومی است.

تین نیوز

قزوین| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه پیام خبرنگار آگاهی و روشنگری است، گفت: یک خبرنگار در جامعه واقعا روشنگرانه عمل می‌کند و صدای رسای افکار عمومی است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری تین نیوز به مناسبت روز خبرنگار، افزود: تنظیم ضربان قلب جامعه با کار رسانه و خبرگزاری است و البته مشکلاتی نیز حوزه خبرنگاری دارد و باید تلاش کنیم امنیت شغلی خبرنگاران تامین شود.

معاون استاندار گفت: امروزه اقتصاد نشریات با فضای مجازی تحت الشعاع قرار گرفته و باید فکری به حال آن کنیم و حقوق و مزایای اصحاب رسانه استان را اداره کل ارشاد باید در شورای اطلاع رسانی مطرح کند.

وی گفت: خبرگزاری و خبرنگاری کار ارزشمندی است و این ارتباط و تعامل بین مدیران باید مرتب و مستمر باشد که البته امروز وجود دارد و نگرانی از این بابت نداریم.

حبیبی افزود: خبرنگاران ما متعهد بوده و نسبت به جامعه خود دلسوز هستند و اگر انتقادی صورت می‌گیرد، سازنده و در جهت حل مشکلات مردم است و برای گروکشی نیست.

وی گفت: هدف ما از حضور در دفاتر رسانه‌ها به مناسبت روز خبرنگار، قدردانی از زحمات فعالان این عرصه است و اعلام می‌کنیم اثرگذاری یک خط، کار خبرنگاران به اندازه یک هفته و یک ماه کار یدی و تصمیم گیری است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: به اعتقاد ما هر روز، روز خبرنگار است چون روزی که در آن خبر نباشد جامعه سوت و کور است و جامعه را خبر به جنب و جوش و حرکت وا می‌دارد.

وی گفت: اصحاب رسانه حقیقا همراه مدیران دستگاه‌ها برای پیشرفت و توسعه استان موثر بوده‌اند به ویژه در بحث بیماری کرونا که بخشی از موفقیت در این حوزه، مدیون اطلاع رسانی و روشنگری رسانه است.

این مسوول با بیان اینکه پیام خبرنگار، آگاهی و روشنگری است، گفت: یک خبرنگار در جامعه واقعا روشنگرانه عمل می‌کند و صدای رسای افکار عمومی است.

حبیبی گفت: یک خبرنگار مشکلات جامعه و مطالبات مردم را در یک فضای امن منعکس کرده و مدیران را پاسخگو می‌کند تا مسایل و مشکلات مردم را پیگیری نمایند.

وی افزود: کار خبرنگاری حقیقتا کار سختی است ولی خبرنگاران به جهت عشق، علاقه و انگیزه پای آن ایستاده‌اند و با تعهد، عشق و علاقه سختی کار را بر خود ساده کرده‌اند.

معاون استاندار افزود: البته امروز باید کار خبرنگاری، حرفه‌ای و تحلیلی باشد تا بتواند اثرگذار لازم را  در جامعه داشته و جایگاه خود را در میان مردم کسب کند.

وی با اشاره به مسوولیت اجتماعی خبرنگاران، افزود: یک خبرنگار باید به دنبال حقیقت باشد و نباید حقیقت و واقعیت را تحریف و مخدوش کند که رسالت مهمی است.

در این بازدید، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین، محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مریم بیدخام مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سید حسین بی نیاز مدیر کل روابط عمومی استانداری،حسین علیجانی مدیر روابط عمومی شهرداری قزوین و مجید ملاحسنی مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.