| کد خبر: 216910 |

سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی سپاه استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری تین نیوز قزوین ورویداد بازدید کردن

◄ خبرنگار باید با شجاعت همراه با حفظ دیانت، واقعیت را منتقل کند

عاون اجرایی سپاه قزوین دراین بازدید ضمن تبریک روز خبرنگار ودهه ولایت وامامت گفت: دیانت را نخستین شرط خبرنگاری دانست و تصریح کرد: پس از تدین، خبرنگار باید شجاعت و جرأت نقل یک خبر واقعی را داشته باشد.

تین نیوز

قزوین| سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی سپاه استان قزوین  به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری تین نیوز قزوین و رویداد بازدید کردند.

معاون اجرایی سپاه قزوین دراین بازدید ضمن تبریک روز خبرنگار ودهه ولایت وامامت گفت: دیانت را نخستین شرط خبرنگاری دانست و تصریح کرد: پس از تدین، خبرنگار باید شجاعت و جرأت نقل یک خبر واقعی را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، وی تصریح کرد:درفضای که جامعه نیاز به نشاط ،امید،ارامش  بخشی دارد رسانه وظیفه سنگینی به عهده دارد که مجموعه پایگاه خبری شما پرتلاش وتاثیر گذارمی باشد.

نمایندگی تین نیوز در قزوین

سرهنگ برین افزود: پایگاه خبری وهفته نامه رویداد وروزنامه درسطح استان نقش خود را به درستی در اطلاع رسانی اخبار به خوبی ایفا نماید.

وی بیان کرد :بسیج رسانه برحسب وظیفه ذاتی وذوق ،سلیقه ای فارخ ازهرجناح درحمایت ازاصحاب رسانه میدان دار بوده است.

 معاون اجرایی سپاه استان قزوین  خاطر نشان کرد: یک خبرنگار به معنای واقعی کلمه می خواهد دغدغه هایی موجود و همّ و غم هایی که در حوزه های مختلف برای او مسئله اصلی می شود را سامان دهد؛ آن هم در پوشش یک خبرنگار می خواهد به این وظیفه عمل کند که در این راستا اولین شرط دیانت یک خبرنگار است که باید آنچه رضایت خدا است به آن توجه کند و اینگونه عنوان او کارآمد می شود.

سرهنگ برین عنوان کرد: یک خبرنگار باید به‌نحوی عمل کند که از خبر او عام و خاص استفاده لازم را ببرند و علاوه‌بر این اصلاح رفتار مردم و تقویت وحدت و انسجام ملی و برخورداری از روحیه بسیجی نیز باید مدنظر فعالان عرصه خبر باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.