| کد خبر: 216867 |

نوسازی تاکسی‌های ورامین آغاز شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر ورامین گفت: با توجه به صدور مجوز شماره‌گذاری تاکسی‌های دوگانه سوز با سطح آلایندگی یورو۴، ثبت نام نوسازی تاکسی‌های فرسوده ورامین و جایگزینی با این تاکسی‌ها آغاز شد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر ورامین گفت: با توجه به صدور مجوز شماره‌گذاری تاکسی‌های دوگانه سوز با سطح آلایندگی یورو۴، ثبت نام نوسازی تاکسی‌های فرسوده ورامین و جایگزینی با این تاکسی‌ها آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسن خوانساریان گفت: با توجه به صدور مجوز شماره‌گذاری تاکسی‌های دوگانه سوز با سطح آلایندگی یورو۴، امکان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در طرح نقدی نوسازی تاکسی‌های فرسوده ورامین آغاز شده است.

وی اظهار کرد: این طرح با همکاری اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور فراهم شده و تا پایان مهرماه امسال، شرایط برای ثبت‌نام در این طرح فراهم است و به دلیل محدودیت‌ زمانی، متقاضیان هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خوانساریان گفت: در اجرای این طرح، تاکسی‌های تا سال ۸۸ امکان ثبت نام دارند و بر اساس آن، سمند EF۷ با قیمت ۹۵۰ میلیون ریال و پژو ۴۰۵ با قیمت ۸۸۶ میلیون ریال به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به این که در این طرح تاکسی‌های سمند، پژو، پراید و پیکان فرسوده نوسازی می‌شوند اظهار کرد: تاکسی‌های فرسوده سمند و پژو به قیمت ۱۱۰ میلیون ریال، پژو آردی و پراید به قیمت ۸۵ میلیون ریال و تاکسی پیکان به قیمت ۶۵ ریال از دارندگان خودروهای فرسوده خریداری می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر ورامین گفت: شهرستان ورامین از ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده برخوردار است که با اجرای این طرح که تاکسی‌ها در آن با قیمتی به مراتب پائین‌تر از بازار عرضه می‌شود، می‌توان پس از سال‌ها تاکسی‌های فرسوده ورامین را نوسازی کرد.

وی از متقاضیان خواست تا برای ثبت نام در این طرح به محل سازمان حمل و نقل بار و مسافر واقع در ضلع شمالی کمربندی ورامین- پیشوا مراجعه کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

بیش از هزار و ۷۰۰ تاکسی در خطوط مختلف درون شهری و برون شهری ورامین مشغول فعالیت می‌باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.