| کد خبر: 216855 |

وزیر راه و شهرسازی:

◄ رئیس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل «هما» بازنشسته نیستند

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل «هما» هیچکدام بازنشسته نیستند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل «هما» هیچکدام بازنشسته نیستند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد اسلامی در مراسم پیش از ظهر امروز (19 مردادماه) تودیع و معارفه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه اقتصاد با الگوی مقاومت باید بازدارنده باشد تا در شرایط جدید بتوانیم فرصت‌های شغلی متعددی ایجاد کنیم تا افراد در رشته‌های مختلف به این فرصت‌های شغلی دسترسی داشته باشند، عنوان کرد: در شرایط جدید بتوانیم فرصت‌های شغلی متعددی ایجاد کنیم تا افراد در رشته‌های مختلف به این فرصت‌های شغلی دسترسی داشته باشند.

او در ادامه در خصوص انتصاب جدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد: هر فردی در یک دوره زمانی نقشی را ایفا می‌کند و پس از پشت سر گذاشتن آن این مسئولیت را به فرد دیگری واگذار می‌کند از همین رو هیچ‌کس از مدار خارج نمی‌شود بلکه هر کسی دوره زمانی مدیریتی خود را پشت سر می‌گذارد.

وزیر راه و شهرسازی به مشکلات صنعت هوانوردی در خصوص برخی از پرونده ها اشاره کرد و گفت:  در دهه گذشته افرادی که به دنبال ایجاد منافع شخصی بودند در صنعت هوانوردی حضور پیدا کردند و پرونده‌های بی‌خودی وقت و زحمت ما در سازمان هواپیمایی را گرفتند.

او با تاکید بر اینکه رابطه بنده و آقای عابدزاده یک رابطه وزیر و معاون وزیری نبود، ابراز کرد: تمام کار ما در وزارت راه و شهرسازی که رابطه مستقیم با زندگی مردم دارد، به صورت یک کار گروهی انجام می گیرد.

 او ضمن تشکر از خدمات عابدزاده تصریح کرد: قصد نداشتم در این مقطع آقای زنگنه را از پست مدیریت وی از هما جابه‌جا کنیم. البته طرح جابه‌جایی آقایان در هیات دولت زمان بر بود، اما با شناختی که رئیس جمهوری از آقایان داشتند به سمت‌های جدید منسوب شدند.

وی همچنین در حاشیه این مراسم، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ فرد مبتلا به کرونا حق تردد در سیستم حمل و نقل عمومی را ندارد، گفت: تردد افراد مبتلا به کرونا جرم است و طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا با این افراد برخورد می‌شود. این در حالی است که در فرودگاه‌ها هم تب‌سنجی انجام می‌شود و تب تنها عاملی است که از طریق آن می‌توانیم افراد مشکوک به کرونا را تشخیص دهیم.

اسلامی در خصوص اینکه آیا آقای زنگنه و برخور بازنشسته هستند، بیان داشت: هم آقای برخور و هم آقای زنگنه شاغل هستند و موضوع بازنشستگی مطرح نیست.

او در انتها سخنان خود در جمع خبرنگاران اشاره ای هم به آخرین اخبار بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی داشت و گفت: آزمایش‌ها انجام و مشاهدات عینی ثبت شده است. اطلاعات FDR و CVR دانلود و تطبیق داده شده است و این اطلاعات در حال جمع‌بندی هستند و در حال هماهنگی با طرف اوکراینی هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.