| کد خبر: 216792 |

استاندار قزوین

◄ مکان‌های گردشگری باید از استاندارد بالایی برخوردار باشند

قزوین| استاندار قزوین گفت: ما اعتقاد داریم مکان های گردشگری باید از استاندارد بالایی برخوردار باشند چون یکی از دغدغه های ما درمکان های گردشگری امنیت وایمنی است .

تین نیوز

قزوین| استاندار قزوین گفت: ما اعتقاد داریم مکان های گردشگری باید از استاندارد بالایی برخوردار باشند چون یکی از دغدغه های ما درمکان های گردشگری امنیت وایمنی است.

هدایت الله جمالی پور در بازدید از مجموعه گردشگری و تفریحی زرشک و کامان و تله سیژ این منطقه که طی سال‌های اخیر به دلیل برخی مشکلات متوقف بود، افزود: این مجموعه با ایجاد ظرفیت‌هایی برای تابستان می‌تواند به عنوان یک کانون مهم گردشگری در منطقه معرفی شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم این کار را به سرعت رقم بزنیم چون برای حل مشکلات این طرح، مانع اصلی مساله استاندارد بود که باید هرچه سریعتر رفع شود.

جمالی پور گفت :مجموعه کامان و زرشک و تله سیژ آن، یک ظرفیت ویژه برای استان است و باید به ‌عنوان کانون مهم گردشگری قزوین معرفی شود.

وی با بیان اینکه استاندارد طرح تله سیژ بسیار مهم است، افزود: باید در تایید استاندارد این طرح، کمی سرعت داده شود البته سرعت به معنای فدا کردن دقت نیست بلکه باید با رعایت جنبه‌های فنی در زمان کوتاه‌تری اهداف استاندارد محقق شود.

استاندار قزوین گفت: این طرح قبلا دچار حادثه شده بود و باید با وسواس بیشتری مورد رسیدگی قرار می‌گرفت و ایرادات آن رفع می‌شد.

جمالی پور گفت:بعد از رفع مساله استاندارد باید به فکر جذب سرمایه گذار بود و با انتشار یک فراخوان، جاذبه‌های منطقه برای سرمایه‌گذاران تبیین گردد.

وی گفت: این منطقه در این صورت به سرعت به یک منطقه ویژه تبدیل می‌شود چون سه چهار ماه می‌تواند اسکی و پیست چمن نیز داشته باشد که یک ظرفیت است.

استاندار افزود: باید با همت مسوولان، این منطقه را به یک پایگاه خوب برای تفریح مردم تبدیل کرده و یک بازار خوب اقتصادی برای استان رقم بزنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.