| کد خبر: 216712 |

فرماندار شهرستان آوج

◄ لزوم تسریع روند جذب سرمایه گذاری

قزوین| فرماندار شهرستان آوج گفت: حلقه وصل مدیران، بسترسازی برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی است.

تین نیوز

قزوین| فرماندار شهرستان آوج گفت: حلقه وصل مدیران، بسترسازی برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگارتین نیوز، نصرت اله علیرضایی در جلسه شورای اداری شهرستان که با موضوع بزرگداشت هفته دولت و با حضور ائمه جمعه آوج و آبگرم، معاون فرماندار، بخشداران و فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس اداره اطلاعات، شهرداران، شوراهای اسلامی شهرهای آوج و آبگرم و مدیران ادارات شهرستان در سالن جلسات فرماندار ی برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت و پذیرش مسئولیت در این شرایط کاری سخت و از نوع ایثار و مجاهدت هست، اگر باور داشته باشیم که جهت گیری این مسئولیت‌ها باید خدمت به مردم باشد.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر نماد و نماینده یک نسل استثنایی بودند؛ نسلی پاکباخته و جانباز که از زمین و مادیات دل کنده بودند و بسیار ساده زیست، ساده پوش، خادم صادق و باصفای مردم بودند.

فرماندار شهرستان آوج گفت: نظام ارزشی جامعه در دهه اول انقلاب یک نظام ارزشی اخروی بود؛ نسلی که انقلاب را پی ریزی و به سامان رساندند و ۸ سال کشور را در دوره‌ای به نام دوران دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشت و تعلقات دنیوی، پاسداری و حراست کردند.

علیرضایی با بیان اینکه مدیران امروز را می‌توان از یک منظر به مدیران ابزار گرا و مدیران آرمان خواه و نتیجه گرا تقسیم کرد، ادامه داد: مدیران وسیله گرا چندان در پی کسب رضایت مندی مردم و توسعه شهرستان نیستند بلکه صرفاً با تفسیر خشک و یک جانبه از قوانین و برخورد رسمی به دنبال یک ماده قانونی، بخشنامه و تبصره‌ای هستند که در روند اجرای کار وقفه ایجاد کنند.

وی افزود: اما مدیران نتیجه گرا همواره در پی آن هستند که قانون را به گونه‌ای تفسیر کنند که مشکلی از مردم حل شود و مثل مدیران ابزار گرا یک نگاه جزیره‌ای، بخشی و درون سازمانی به موضوعات ندارند.

فرماندار شهرستان آوج گفت: اگر هدف مشترک مدیران، خدمت به مردم و توسعه شهرستان باشد، همه به هم کمک می‌کنند و اختلافات فیمابین دستگاه‌ها رخت بر می‌بندد.

وی بیان داشت: شعار ما در شهرستان کار شبانه روزی برای مردم است لذا نباید خود را به وقت اداری محدود کرد حتی لازم است مدیران بازدیدها و دیدارها را به بعد از وقت اداری موکول کنند.

وی ادامه داد: حلقه وصل همه مدیران در شرایط موجود کشور، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی براری توسعه شهرستان است لذا روند جذب سرمایه گذاری در شهرستان را باید تسریع کرد و در اجرای طرح‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی نیز از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

 نصرت اله علیرضایی با اشاره به هفته دولت و ضرورت هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص افتتاح پروژه‌ها تصریح کرد: همه مدیرانی که دارای پروژه‌های قابل افتتاح هستند در فرصت باقی مانده پیگیری‌های لازم را برای تکمیل و آماده شده طرح‌ها داشته باشند تا با برنامه ریزی و دعوت از مسئولان استان و شهرستان نسبت به افتتاح آنها اقدام شود.

در ابتدای این جلسه گزازشی از پروژه‌های قابل افتتاح در ایام هفته دولت توسط مدیران شهرستان ارائه شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.