| کد خبر: 216702 |

◄ واکنش سازمان هواپیمایی به خبر «جعلی بودن مدرک آقای رئیس»

تحصیلات دانشگاهی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از سال 1354 تا 1359 در خارج از کشور به طول انجامیده و صحت صدور و تعلق این مدارک در سال 1359 در جلسه 1749 کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی وزارت فرهنگ و آموزش عالی تائید و ارزش تحصیلات یاد شده، لیسانس مهندسی هواپیما و فوق لیسانس مدیریت شناخته شده است.

تین نیوز

صبح امروز روزنامه شرق در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد «بخش‌های نظارتی دریافته‌اند که مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد این مقام مسئول که از فیلیپین اخذ شده، جعلی است.»

به گزارش تین نیوز، در راستای همین موضوع سازمان هواپیمایی کشوری در خبری نسبت به این گزارش واکنش نشان داد و اقدام به پاره ای از توضیحات کرد.

در خبر سازمان هواپیمایی کشوری آمده است: نظر به درج مطلبی تحت عنوان «مدرک جعلی آقای رئیس» در یکی از روزنامه ها، ضمن رد اتهامات بی اساس وارد شده در آن مطلب، موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌گردد:

تحصیلات دانشگاهی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از سال 1354 تا 1359 در خارج از کشور به طول انجامیده و صحت صدور و تعلق این مدارک در سال 1359 در جلسه 1749 کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی وزارت فرهنگ و آموزش عالی تائید و ارزش تحصیلات یاد شده، لیسانس مهندسی هواپیما و فوق لیسانس مدیریت شناخته شده است.

هر چند که انتشار دهندگان این مطالب خلاف واقع سعی کرده‌اند که با مشابه ‌سازی وضعیت مدرک تحصیلی آقای عابدزاده با برخی موارد تاسف‌آور، صحت این مدارک را در راستای تلاش عده‌ای جهت ایجاد سابقه علمی برای تصدی مناصب بالاتر زیر سوال ببرند، لیکن باید توجه داشت که آغاز این تحصیلات قبل از انقلاب اسلامی بوده و تائید آن نیز در گذشته‌ای دور و نه برای مدیر جمهوری اسلامی ایران، بلکه برای جوان گمنامی بوده که پس از تائید این مدارک در جایگاه تکنسین فنی هواپیمایی آغاز به کار کرده است.

حکم محکومیت برای آقای عابدزاده در روند خرید هواپیمای وارسی پروازی صادر نشده است و ادعای روزنامه در خصوص خرید هواپیما با قیمت سه برابری کذب محض است. تلاش عوامل استکبارگر پیر و از رمق افتاده برای فروش یک هواپیمای ورزشی به عنوان هواپیمای وارسی پروازی با هدف ایجاد شرایط ناایمن در ناوبری هوایی کشور به نتیجه نرسیده و پس از این شکست، گزارشاتی کذب در سطح رسانه‌ها و مراجع مختلف از سوی افرادی مشکوک مطرح شده است.

ایجاد شائبه در صلاحیت برادر ارزشی و متخصص، خلبان زنگنه از بابت قرار داشتن در فهرست تحریم‌ها، به جز باور و اطاعت از تصمیمات وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، به معنی ارائه راهکار به دشمنان انقلاب اسلامی برای آسیب به نهادهای حاکمیتی نظام است که بازگو نمودن سخنان دشمنان از بلندگوی آن نشریه، دامن آن روزنامه را به ننگ‌ هواداری از دشمنان نظام آلوده می‌کند.

در خاتمه، این سازمان نیازی نمی‌بیند که بیش از این به محتوای کذب مطالب منتشر شده بپردازد، و از قبل هم انتظار داشت که در میانه میدان مبارزه با جنایت استکبار و روباه پیر در جهت تداوم و رشد حمل و نقل هوایی و به محاکمه کشاندن امریکای تجاوزگر جهت ایجاد یک سانحه جدید برای هواپیمای مسافری ایرانی در فضای پروازی سوریه و اثبات صلاحیت و شفافیت سازمان در رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اکراینی، انواع و اقسام حمله‌ها به این سازمان جهت زیر سوال بردن صلاحیت آن و آسیب به جدیت و جسارت آن در پیگیری منافع ملی طراحی و اجرا شود.

مایه تاسف آنجاست که یک نشریه در جمهوری اسلامی ایران، بدون توجه به عواقب سخن پراکنی در خدمت اهداف طراحی شده دشمنان، دقیق و هدفمند اقدام کند.

باقیمانده استخوانهای پوسیده روباه پیر در صنعت هواپیمایی کشور فروپاشیده و شکاف ایجاد شده در دیوار فشار و تحریم امریکا که به همت جوانان متخصص این مرز و بوم ایجاد شده است، روز به روز گسترده‌تر خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مصطفی شهبازی 3 0

    بهتر نبود به جای ای همه مرثیه سرایی، مدرکش رو منتشر می کردین تا روشنگری بشه؟
    ملت در قبول حرف عالی ترین مسئولان تردید دارن شما لازم نمیبینید بیشتر از این به این موضوع بپردازین؟! :)

  • احمد 4 0

    ولی ظاهرا اثری از روباه پیر!!ی در کار نبوده است
    روزنامه ای مدارکی مستند را بچاپ رسانده که رسالت مطبوعه است( مطبوعات و رسانه ها بازرسین افکار عمومی اند) و در پی آن هم نامبرده عزل شده بدلیل دقیقا همان اتهامات! این دیگر روباه پیر نمی خواهد!
    در ضمن ترکیب استکبارگر! را تا کنون نشنیده بودیم! آن استعمارگر است احتمالا! نه استکبارگر، استکبار دیگر "گر "ندارد استکبار با صفت جهانی معمولا بکار می رود : استکبار جهانی !_ استکبارگر نویسنده نیز دقیقا مثل همان اتهامات بزعم ایشان واهی ست!