| کد خبر: 216691 |

۸۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی اصفهان افزوده ‌شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از اختصاص ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید با صرف ۲۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای ناوگان عمومی این کلانشهر خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از اختصاص ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید با صرف ۲۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای ناوگان عمومی این کلانشهر خبر داد.

به گزراش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید عباس روحانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اتوبوس های خریداری شده، همزمان با عید غدیر وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر عمر ناوگان به ۱۰ سال رسید، ادامه داد: با اضافه شدن اتوبوس به خطوطی که عمر بالاتری دارد، سعی در کاهش عمر این ناوگان داریم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: با توجه به شرایط تحریم، کاهش تولید اتوبوس و تخصیص نیافتن اتوبوس یارانه‌ای از سوی دولت عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: مدیران شهری اصفهان با خریداری و اضافه کردن این تعداد اتوبوس به ناوگان شهری درصدد کاهش عمر این ناوگان بر آمدند تا کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان افزایش یافته و میزان آلایندگی ناوگان در سطح شهر کاهش پیدا کند.

به گفته وی اتوبوس‌های جدید دارای استاندارد یورو چهار خریداری شده و در کاهش آلاینده‌ها سهم به سزایی خواهد داشت.

روحانی گفت: برنامه ریزی برای توزیع خطی و کریدوری این اتوبوس‌ها انجام شده و به صورت عادلانه در تمام خطوط شهر تقسیم خواهد شد.

شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در طول سال با حدود ۷۰۰ دستگاه اتوبوس شهری در ۱۰۷ خط اتوبوسرانی در اصفهان و حومه فعالیت دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.