| کد خبر: 216678 |

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به مناسبت روز خبرنگار دربازدید از تین نیوز

◄ مطالبه گری مهمترین رسالت خبرنگاری است

قزوین| نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به مناسبت روز خبرنگار دربازدید از تین نیوز قزوین 17 مردادماه را یادآور شهادت «محمود صارمی» به دست نااهلان و بی‌خردان دانست و افزود: خبرنگاران جایگاه با شرافتی دارند و زیبا، مقتدرانه و موشکافانه نابسامانی‌ها را ساماندهی می‌کنند لذا ایمان به خدا و ایمان به قیامت برارنده هویت خبرنگاران است. کسانی که در ساحت اندیشه موحدان نمی‌چرخند نیز به استقامت این هویت اذعان دارند

تین نیوز

قزوین| نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به مناسبت روز خبرنگار دربازدید از تین نیوز قزوین 17 مردادماه را یادآور شهادت «محمود صارمی» به دست نااهلان و بی‌خردان دانست و افزود: خبرنگاران جایگاه با شرافتی دارند و زیبا، مقتدرانه و موشکافانه نابسامانی‌ها را ساماندهی می‌کنند لذا ایمان به خدا و ایمان به قیامت برارنده هویت خبرنگاران است. کسانی که در ساحت اندیشه موحدان نمی‌چرخند نیز به استقامت این هویت اذعان دارند.

مهدی عبدالرزاقی گفت:کنجکاوی، پایبندی به اخلاق و انصاف، تیزبینی و نکته سنجی، خلاقیت و سرعت و دقت از مهمترین ویژگی های خبرنگاران و مطالبه گری و پرسشگری یکی از مهمترین رسالت های خبرنگاری است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران جهادی درتراز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران با سلاح قلم در خط مقدم جبهه مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان هستند و لذا باید جهاد کنند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک  گفت: تلاش خبرنگاران زمینه ساز آگاهی و شفافیت و در نهایت تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است؛ امری که امروز بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود.

رئیس شورای اسلامی استان قزوین با بیان اینکه اصحاب رسانه باید از شهدای خبرنگار الگو بگیرند، اضافه کرد: شهدای عرصه خبر و رسانه، الگو و پرچمدار نشر فرهنگ ایثار و شهادت بودند.

عضوشورای عالی استانهای کشورضمن تقدیر از خبرنگاران تین نیوزبیان کرد: همیشه تلاش بر این بوده تا زحمات خبرنگاران پرتلاش نادیده گرفته نشود و شأن و جایگاه آنها حفظ شود؛ لذا در بسیاری از موارد اصحاب رسانه در الویت بوده اند؛

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.