| کد خبر: 216674 |

آغاز عملیات روکش آسفالت محور ارتباطی ساری _ کیاسر _ سمنان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از عملیات اجرایی روکش آسفالت به طول ۸کیلومتر باهدف افزایش ضریب ایمنی و سلامت کاربران جاده ای در محور ساری-کیاسر- سمنان خبرداد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از عملیات اجرایی روکش آسفالت به طول ۸کیلومتر باهدف افزایش ضریب ایمنی و سلامت کاربران جاده ای در محور ساری-کیاسر- سمنان خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) ، حسن جهانیان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به تردد بالای خودرو در جاده های مازندران ، ایمن سازی محورهای این استان همواره جز اولویت های کاری ماست.

وی در ادامه ضمن اشاره به عملیات اجرایی روکش آسفالت به طول ۸کیلومتر در محور ساری _کیاسر _ سمنان توسط راهداران پر تلاش این اداره کل عنوان کرد : با توجه به اجرای طرح ارتقا کیفیت راهداری ، اقداماتی از قبیل اجرای خط کشی ، نصب علائم ، اَشکار سازی نقاط پر حادثه ، شانه سازی ، جابجایی نیوجرسی به جای گاردریل، رنگ آمیزی نیوجرسی ، پایه ها و نرده ها ، شسشتو و ساماندهی علائم ، اصلاح قوس ها و ... با جدیت در دست اجراست.

جهانیان ضمن قدردانی از تلاش های راهداران در جهت افزایش ضریب ایمنی راه های مواصلاتی اظهار داشت : با توجه به فعالیت شبانه روزی راهداران در جهت افزایش ضریب ایمنی جاده ها ، از مردم شریف کشور تقاضامندیم با توجه به شرایط موجود در سطح جامعه ( انتشار مجدد ویروس کرونا ) ، از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر ، حتما نکات بهداشتی را در طول سفر رعایت نمایند.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.