| کد خبر: 216606 |

اعمال محدودیت‌ ترافیک ویژه عید غدیر در مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های جدید در راه‌های مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: تا عادی شدن شرایط اپیدمی ویرووس کرونا مردم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های جدید در راه‌های مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: تا عادی شدن شرایط اپیدمی ویرووس کرونا مردم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه عید غدیر در جاده‌های مازندران خبر داد و اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر چهارشنبه تا صبح روز یکشنبه در محورهای استان از جمله هراز و کندوان اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در محور هراز محدودیت تردد از روز چهارشنبه از ساعت۱۲ ظهر تا ۱۲ شب و روزهای پنج شنبه،جمعه و شنبه از ۶ صبح تا ۲ بامداد روز بعد تردد کامیون و کامیونت به جز حامیان مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

قدمی ادامه داد: محور هراز در روزهای جمعه و شنبه از شمال به جنوب یکطرفه می‌شود.

وی گفت: محور کندوان نیز در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  از جنوب به شمال یکطرفه شده و در روزهای جمعه و شنبه از شمال به جنوب یکطرفه می شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران خاطر نشان کرد: محور سوادکوه نیز در روز چهارشنبه از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب از تهران به شمال تردد تریلی ممنوع بوده  و در روز شنبه  تردد تریلی از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب در هر دو طرف محور ممنوع است.

قدمی در پاسخ به اینکه با توجه به شرایط اپیدمی ویرووس کرونا  امکان محدودیت یا بسته شدن موقتی در راه های موصلاتی وجود دارد یا خیر گفت: در حال حاضر هیچ اعلامی مبنی بر بسته شدن راه‌ها از سوی ریاست جمهوری و ستاد مبارزه با کرونا صورت نگرفته و توصیه پلیس به مردم پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.