| کد خبر: 216598 |

◄ گزینه احتمالی سرپرستی «هما» کیست؟

«امیر علیرضا برخور» یکی از گزینه‌های است که رسانه‌ها وی را به عنوان گزینه احتمالی سرپرستی «هما» مطرح کرده‌اند؛ اما وی کیست و چه سابقه فعالیتی دارد؟

تین نیوز

این روزها خبرها حاکی از تغییرات مدیریتی در صنعت حمل و نقل هوایی دارد؛ آن‌طور که گفته می‌شود قرار است کاپیتان تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل فعلی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جایگزین علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری شود، اما تکلیف «هما» چه خواهد شد؟

به گزارش تین نیوز، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که سرپرستی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» قرار است به یکی از چهره بازنشسته نیرو هوایی ارتش سپرده شود.

«امیر علیرضا برخور» یکی از گزینه‌های است که رسانه‌ها وی را به عنوان گزینه احتمالی سرپرستی «هما» مطرح کرده‌اند؛ اما وی کیست و چه سابقه فعالیتی دارد؟

امیر برخور متولد مشهد مقدس است که سابقه کاری در صنعت هواپیمایی تجاری را ندارد اما در سابقه کاری وی، فرماندهی پایگاه چهاردهم شکاری امام رضا (ع)، جانشینی معاونت عملیات نیروی هوایی و فرماندهی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان دیده می شود.

وی در خردادماه سال 96 و پس از 34 سال خدمت بازنشسته شد. امیر برخور در سال 1362 به نیروی هوایی ارتش پیوست و پس از اتمام دوره آموزشی و اخذ نشان خلبانی با تقاضای شخصی از شهید عباس بابایی در دفاع مقدس در کنار اساتید و سایر همرزمانش شرکت کرد.

وی در طول خدمت با هواپیماهای پی سی 7، تی33، اف 5، میراژ اف 1 و اف 14 تامکت پرواز کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جاوید تقی زاده 0 0

    باسلام، من تخصصی در زمینه حمل و نقل هوایی ندارم. بی شک تجربیات خلبانان شجاع ارتش ستودنی و کم نظیر است.
    اما با توجه به ماموریت و نوع خدمات هواپیمایی جمهوری اسلامی، علاوه بر دانش هوا-فضا حتما ابعاد مختلفی از مدیریت مانند مدیریت مشتریان، حل تعارض، ارزیابی کیفی خدمات، تعالی سازمانی و... در صنعت هواپیمای تجاری دغدغه مهم و اساسی خواهد بود.
    بهرحال برای فرزند دلاور میهن، آرزوی سلامت و موفقیت داشته و یقین دارم از وجود متخصصین در دایره مدیران و مشاوران خود، بهره خواهند برد.